2025-07-31, 00:12
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trues245
Äckel. Du borde få samma behandling själv.
Du är ett äckel och borde inte lägga dig i kvinnors, eller mäns fantasier med din inskränkta syn.
Jag förstår att du kanske är en radikalfeministisk vänsterpadda, men för kännedom är en av din livstids mest lästa bok 50 Shades Of Grey, som handlade om sadism och över 165 miljoner tanters trosor höll på att drunkna av tanken att bli ordentligt dominerad.

En av tjejers vanligaste sexuella fantasier är dessutom våldtäkt, så kom igen när du känner kvinnor lika bra som jag.

De är inte vad de säger att de är.
Citera
2025-07-31, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Du är ett äckel och borde inte lägga dig i kvinnors, eller mäns fantasier med din inskränkta syn.
Jag förstår att du kanske är en radikalfeministisk vänsterpadda, men för kännedom är en av din livstids mest lästa bok 50 Shades Of Grey, som handlade om sadism och över 165 miljoner tanters trosor höll på att drunkna av tanken att bli ordentligt dominerad.

En av tjejers vanligaste sexuella fantasier är dessutom våldtäkt, så kom igen när du känner kvinnor lika bra som jag.

Läs inlägg 16. Där finns citat ur en tidningsartikel.

1. Kvinnan som var gift med den dömde mannen blev utsatt för dödshot av sin make, han sa att han skulle döda henne om hon inte hade sex med den andra mannen. Mannen i det andra paret märkte att något var fel och avbröt det hela.

Ändå tror du att hans fru ville?

2. Paret hade sagt till den dömde mannen och hans fru att de inte gillade smärta och inte gillade förnedring. Strypsex ingår i det spannet, det fattar du väl ändå?

Ändå tror du att kvinnan i det andra paret ville?

Varför sitter du och försvarar en brottslings brottsliga handlingar?
Senast redigerad av TomatKungen 2025-07-31 kl. 01:13.
Citera
2025-07-31, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Epimetheus
Strypsex är lite som jordnötssmör. Vissa gillar det, andra får svårt och andas & dör

Tack, du gjorde min dag 🤣
Citera
2025-07-31, 07:47
Medlem
Citat:

Jag gillade inte 50 shades of grey. För någon som gillar bdsm och tex strypsex framstår det som en barnbok 😂

För övrigt har du min fulla uppbackning! Om nån här ska staffas; I volunteer as a tribute 😜
Citera
2025-08-01, 11:20
Medlem
Citat:

Det är bara män som säger att kvinnor älskar att bli strypta. Som sagt, du borde få samma behandling själv, men du är väl bara tuff nog att göra kvinnor illa, törs inte ge dig på nån i din egen storlek som kan ge tillbaks. Om du skadar eller dödar nån av dina flickvänner som du envisas med att strypa = livsfarligt, man dör av det, så hör du hemma i fängelse.
Citera
2025-08-01, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen

1. Kvinnan som var gift med den dömde mannen blev utsatt för dödshot av sin make, han sa att han skulle döda henne om hon inte hade sex med den andra mannen. Mannen i det andra paret märkte att något var fel och avbröt det hela.

2. Paret hade sagt till den dömde mannen och hans fru att de inte gillade smärta och inte gillade förnedring. Strypsex ingår i det spannet, det fattar du väl ändå?

Han är en liten tönt som gillar att misshandla kvinnor men som skulle lägga sig ner och gråta om han själv så mycket som fick en liten knuff. Men tack för ditt inlägg med info om det aktuella fallet.
Citera
2025-08-03, 20:57
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:

Är det vad hon påstår?
Du vet att kvinnor AAAAAALDRIG ljuger för att sätta dit män, va?
Och en sak till, hon har helt på egen hand valt sin man.
Om kvinnor kunde sluta ligga och föröka sig med psykopater, hade problemen varit lösta och en kvinna som förvägrar sin man sex ser jag som illvilja och skäl för skilsmässa.

Vad sägs om att börja i den ändan?
Jag vet inte om nån är brottsling förrän jag sett domstolsbeslutet på det.
Innan det är det hörsägen och efter metoo, är jag extra skeptisk till alla vittnesmål från kvinnor.

De kan tacka varann för tsunamin av lögner och elakt förtal de lät spridas i deras namn.

Ja, det går ut över de verkliga offren men de får ta på sig det själva inom systerskapet och den feministiska hegemonin.
Alla de där överdrifterna får folk att ge upp på dem.
Dagsaktuellt exempel:
Sätt en snygg vit kvinna i jeansreklam, så blir det "nazipropaganda".
Senast redigerad av Pansarvecket 2025-08-03 kl. 21:00.
Citera
2025-08-03, 21:05
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trues245
Det är bara män som säger att kvinnor älskar att bli strypta. Som sagt, du borde få samma behandling själv, men du är väl bara tuff nog att göra kvinnor illa, törs inte ge dig på nån i din egen storlek som kan ge tillbaks. Om du skadar eller dödar nån av dina flickvänner som du envisas med att strypa = livsfarligt, man dör av det, så hör du hemma i fängelse.
Fuck off simp!
Jag gör inte kvinnor illa.
Jag är så mycket vanilj att de dom-tjejer jag känner bara garvar åt mig.
Jag är oldschool, men så modern att jag sett att samhället står på ett sluttande plan den andra vågens feminism.
Kvinnor är enligt den alltid offer och män är alltid förövare.
Och DU, din jävla stropp har INGET mandat alls att tala för andra än dig själv.
Jag känner massor av kvinnor som gillar hårda tag. Både ge och ta.
Somliga bara ibland, andra går inte ens igång på annat.

Se den förre tokfeministen Linda Skugge och hennes OF.

Hon är alltid mer eller mindre blåslagen.
Och hon älskar det.
Citera
2025-08-04, 00:32
Medlem
Citat:
Är det vad hon påstår?
Du vet att kvinnor AAAAAALDRIG ljuger för att sätta dit män, va?
Och en sak till, hon har helt på egen hand valt sin man.
Om kvinnor kunde sluta ligga och föröka sig med psykopater, hade problemen varit lösta och en kvinna som förvägrar sin man sex ser jag som illvilja och skäl för skilsmässa.

Vad sägs om att börja i den ändan?
Jag vet inte om nån är brottsling förrän jag sett domstolsbeslutet på det.
Innan det är det hörsägen och efter metoo, är jag extra skeptisk till alla vittnesmål från kvinnor.

De kan tacka varann för tsunamin av lögner och elakt förtal de lät spridas i deras namn.

Ja, det går ut över de verkliga offren men de får ta på sig det själva inom systerskapet och den feministiska hegemonin.
Alla de där överdrifterna får folk att ge upp på dem.
Dagsaktuellt exempel:
Sätt en snygg vit kvinna i jeansreklam, så blir det "nazipropaganda".

Men kära du. Mannen är dömd för dubbla våldtäkter. Har du ingen koll alls?

Så om Sixten misshandlar och rånar dig, så är det ditt fel? Du dumpar ju över ansvaret för brottsutsatthet på offren i denna soppa. Så då får vi nog lov att börja dumpa över ansvaret på dig för de brott du kommer utsättas för i ditt liv. Fängelse borde du också ha, om du blir utsatt för brott. Fängelse för att du inte är synsk.
Du anser ju att kvinnor som inte är synska ska tåla ett och annat. Detta får du alltså även anse om dig själv.
Citera
2025-08-04, 01:51
Medlem
Horverkets avatar
Citat:

Du är ju tappad! Jag är tjej och känner många tjejer och ingen av oss har någonsin fantiserat om att bli våldtagna! Det är vidriga män som du som bidrar till dagens skeva syn på sex.

Du borde hålla käften och sluta sprida rena lögner, innan de kommer och biter dig i röven. Idiot.
Citera
2025-08-06, 14:13
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:

Så om Sixten misshandlar och rånar dig, så är det ditt fel? Du dumpar ju över ansvaret för brottsutsatthet på offren i denna soppa. Så då får vi nog lov att börja dumpa över ansvaret på dig för de brott du kommer utsättas för i ditt liv. Fängelse borde du också ha, om du blir utsatt för brott. Fängelse för att du inte är synsk.
Du anser ju att kvinnor som inte är synska ska tåla ett och annat. Detta får du alltså även anse om dig själv.
Ja, massor av män sitter oskyldigt dömda för våldtäkter i Sverige idag.
Det här är diskuterat med hundratals meter text och så sent som igår såg jag ett klipp med en advokat som belyste några av problemen med den nya lagen.
Mens rea är borttaget och vi har för första gången infört omvänd bevisbörda.
När det gäller rättvisa för män är vi idag en bananrepublik och därför kommer det också gå åt helvete, inte bara med återväxten, utan samvaron könen emellan generellt.
Kvinnor kan fortsätta åka kukkarusell, men män kommer inte ingå i relationer med dem länge till.
Bara ställa sig i kön och pumpa och dumpa.
Resten kliver av helt och hållet.
>30% av män mellan 16-29 har aldrig haft sex och allt färre är ens intresserade.
Därför sjunker också testosteronnivåerna och barnafödandet i en takt som får medicinska experter att varna för den kommande katastrofen.
Citera
2025-08-06, 14:14
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:

Alla vi som vandrar på denna jord har ett ansvar.
Vi kan inte ha en grupp som inte har något ansvar alls och den andra halvan fullt ansvarig för allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in