2025-04-04, 06:54
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Så, inga bevis alltså? Got it!
Prova att titta på nyheterna själv, ditt jävla spån.
Citera
2025-04-04, 09:51
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Severloh
Källa?
LoL, det räcker ju titta på hur det hanteras med Ukraina och hur donalds har synkroniserat sig med nassen putin.
Har du verkligen missat det?

Och ja, man ställer sig frågan om inte fredens donalds ska kriga och med tanke på alla hot.
Citera
2025-04-04, 13:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Prova att titta på nyheterna själv, ditt jävla spån.

Så, inga bevis alls alltså? Got it!
Citera
2025-04-04, 15:20
Medlem
klybans avatar
Citat:
Så, inga bevis alls alltså? Got it!
Det finns massor av källor att donalds går putins ärenden.
Det finns både trådar här och media som berättar för dig hur putin leder donalds som en docka.
Och ska man ha källa och bevis för något som alla ser med enkelhet?

Undrar varför, för vem har ens missat det?
Citera
2025-04-04, 21:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Det finns massor av källor att donalds går putins ärenden.
Det finns både trådar här och media som berättar för dig hur putin leder donalds som en docka.
Och ska man ha källa och bevis för något som alla ser med enkelhet?

Undrar varför, för vem har ens missat det?

Det finns massor av källor och både trådar här och media som berättar att jorden är platt och att vaccinerade dör i drivor varenda dag också. Du gräver dig bara djupare ner i idiotgropen varje gång du öppnar truten du.
Citera
2025-04-05, 09:46
Medlem
klybans avatar
Citat:
Det finns massor av källor och både trådar här och media som berättar att jorden är platt och att vaccinerade dör i drivor varenda dag också. Du gräver dig bara djupare ner i idiotgropen varje gång du öppnar truten du.
Du har allt detta och bara låtsas om att det inte existerar, och jag grävern ned mig.
HAHAHA

Nä, du är bara ledsen att katten är ur säcken och att alla ser det nu.
Det existerar INGA källor på att jorden är platt, för allt som krävs att se jorden är rund, det är titta i horisonten och så inser man att jorden är rund.
Så vad ska vi med nonsens källor och konspirationer till?
Undrar då det är bara skräp i den sakliga diskussionen.

Varför är du så upprörd att vi ser donalds har synkroniserat sig med nassen putin för?
Är det problemet att alla ser detta enkelt?
Citera
2025-04-05, 15:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av klyban

Varför är du så upprörd att vi ser donalds har synkroniserat sig med nassen putin för?

"Nassen Putin"? Du påstår alltså att Putin är nazist, är det så jag ska tolka det?
Citera
2025-04-06, 12:13
Medlem
klybans avatar
Citat:
"Nassen Putin"? Du påstår alltså att Putin är nazist, är det så jag ska tolka det?
Det finns inget och tolka ens.
Men skickar man nazistiska regementen till Ukraina, så inser man vem nassen är

Och det komiska med allt detta, det är just att det som donalds gör ser ut att vara en våg mot just större krig.
Vad hände med fredens president?
Citera
2025-06-12, 17:30
Medlem
Ingenting kommer hända!
Citera
2025-06-12, 21:37
Medlem
Varför står inget detta om i nyheterna?

Jag tror inte på att det kommer ske något världskrig eller katastrof! Ingenting kommer att hända!
Citera
2025-06-13, 10:05
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.o.a
Varför står inget detta om i nyheterna?

Jag tror inte på att det kommer ske något världskrig eller katastrof! Ingenting kommer att hända!
Det är väl för donalds inte bryr sig om krigen längre, och för hen våldets president har riktat om sitt våldsbegär mot CA iatället.(Men det lär väl ändra sig många ggr till fram och tillbaka, och jag som trodde det skulle bli fred på en dag i Ukraina, och man inser att donalds ord är betydelselöst.)
Citera
2026-03-02, 09:44
Medlem
pyroclasms avatar
Vänskapsbanden med Putin var för starka, eller om det nu var Putins hållhake... Iran, kriget inte världen men däremot Trump behövde är igång.

Var ställer sig Putin och Kina i detta, de brukar ju i allafall ha både monetära och militärt gemensamma intressen med Iran.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in