2025-03-26, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Jo, mycket spekulation också. Det började med ryktet om Luleå, så kan ju inte uteslutas att det blir så.
Ja men precis. Men eftersom han inte kom loss innan fönstret stängde så är jag tveksam till att han går till Luleå nästa säsong. Känns som att han hade flyttat upp under den här säsongen i så fall.
2025-03-26, 23:08
Medlem
PlanetCaravans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Då tar vi Pontus Näsén från er.

Hoppas verkligen han kommer tillbaka till hockeyn efter allt som hänt.
2025-03-26, 23:13
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steelclaw
Ja men precis. Men eftersom han inte kom loss innan fönstret stängde så är jag tveksam till att han går till Luleå nästa säsong. Känns som att han hade flyttat upp under den här säsongen i så fall.
Det är en sak som talar för IKO, eftersom han i så fall flyttar hem i stället, men som sagt: vi får se!
Citat:
Ursprungligen postat av PlanetCaravan
Hoppas verkligen han kommer tillbaka till hockeyn efter allt som hänt.
Det tror jag nog att han gör.

Vad gäller Joyaux: tror nästan att han drar utomlands, typ till Tyskland.
2025-03-26, 23:34
Medlem
Växjö fortsätter med säsongens tema att inte ta tillvara sina chanser. Har man bara 1-0 efter första perioden så blir det svårt att vinna.

Man kanske ska lägga in om att öka målet med 1 cm på bredd och höjd med tanke på ramträffarna denna säsong, var väl ett par, tre ikväll också

Citat:
Ursprungligen postat av alfax
Kan Tingsryd tappa 3-1 i matcher, så kan………………
Same shit!😁
2025-03-27, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Verkligen inte. Jag håller på Brynäs men gissade faktiskt att Luleå ska ta hem detta i år.
Givetvis gissade jag också att Brynäs skulle slå ut Malmö så jag hoppas verkligen att jag får rätt där.

Inget är ju klart än. Men 2-2 i matcher trodde jag inte på öht. Max 1 match till Malmö var min tanke.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in