Ja så var det då när man såg granar med varghuvuden så fort skymningen och mörkret kom. Kajor och måsar som hackade på glasrutorna för att de ville ha bröd trodde man var mördare. Sen förstod man att allt sånt bara var bullshit.
Det finns ingen magi för om paranormala händelser hade funnits och upptäckts så det utan tvekan gett nobelpris.
Nej det har ju bevisats om och om.
Om alla såg något imorgon utom du kommer du säga samma sak.
Istället för att läsa trams på internet, vore det bättre att studera världslitteraturen, där samma idéer har behandlats sedan urminnes tider på ett intelligent vis.
Istället för att läsa trams på internet, vore det bättre att studera världslitteraturen, där samma idéer har behandlats sedan urminnes tider på ett intelligent vis.
Definitivt, har själv i viss mån gjort detta sedan jag var ca 16 år gammal. Drabbades då av en svår infektion med hög feber , som i månader gav nästan total insomnia, pgr av skada på Hippocampus. Inget som jag önskar ens min värsta fiende.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!