• 2
  • 3
2025-06-10, 21:12
Medlem
Så sjuk falsk marknadsföring , hon har ju inte sex med 1000st utan de kommer in 3 och 3 som ett exempel och så runkar hon av 2st samtidigt som hon blir knullad eventuellt använder munnen med.

Hon kan tillexempel vara med 3st varannan minut sen kommer nästa 3 osv.

Så 3*30=90st i timman 90*12= 1080 på 12 timmar, men hon kanske blev penetrerad av 30% av dessa ca 330st.
2025-06-10, 21:16
Medlem
Vad är det att skryta med?!
Hon tar den ju inte ens i röven
2025-06-20, 13:14
Medlem
2n00b4Us avatar
Hon har ju ingenting mer att gå på förutom att vara så 'extrem' som möjligt. Fattar inte hur det kan vara så tilltalande får så många att se henne bli påsatt av så många killar som möjligt. Det är sjukt att så många betalar för hennes innehåll när det finns så många andra som är så mycket bättre och snyggare, och jag förstår inte varför hon blir inbjuden till så många olika podcasts och tv-program.
2025-06-21, 04:42
Medlem
Tror inte heller att det är sant. Isåfall skulle det ha dokumenterats. Och det skulle funnits killar som skröt om det.

Har även sätt lite porrklipp med henne (1 on 1) och hon verkar inte så erfaren. Vissa porrskådisar ser man vara bekväma vid gangbang o dylikt med så var inte fallet med Bonnie (och nu var det bara en manlig porrskådis med). Så om jag skulle betta skulle jag satsa på att det är falskt men det är ju bara min känsla...
2025-08-24, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gissa vem
När Houston genomförde sin gangbang som det onekligen finns konkreta bildbevis på https://www.xvideos.com/video.vulhf0...iii_1999_-_cd2
så var det ju ca en och en halv minuts juckande per man. Som en jämförelse alltså...
Fortsätter man den jämförelsen är det väl egentligen inte tiden per gubbe som framstår som problemet utan hela cirkusen runt om "evenemanget". 10 "fluffers" inhyrda och kameramän och vakter och administrativ personal och snubbar som sprang med torkpapper och plockade upp kondomer osv...
Har det nu INTE kommit någon kommersiell film på Bonnie Blue's bravader skulle det alltså ha varit någon slags ideell "happening" eller liknande?
Plus att Houston tog lite ledigt mitt på dagen och åt lunch, duschade och bytte kläder.
Det luktar bullshit av BB. Hon vill bara ha uppmärksamhet. Hitills borde det dykt upp leaks eller vad som helst. Men icke.
2025-08-26, 07:23
Moderator
Protons avatar
Resterande diskussion tas i den befintliga tråden (FB) Kvinnlig porrstjärna låg med 158 elever på två veckor – varför positivt?

Tråd låst
/Moderator
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in