Citat:
Ursprungligen postat av
Melange5738
Du skriver ju att du vet hur vi tänker men du är oförmögen att ta in vad jag skriver. Vi behöver inte jaga kvinnor. Jag vet att mina ekonomiska tillgångar gör mig attraktiv, jag behöver inte visa plånboken.
Ta Elon Musk som exempel, han har typ 13 ungar med 13 olika kvinnor. Du tänker att en sån person skulle nöja sig med dig för att du är du eller hur? Om du istället gör ett tankeexperiment och försöker sätta dig in in hans situation så skulle du fatta att det inte finns någon fördel för honom att göra det om du inte lägger fram vad den fördelen skulle vara.
Golddiggers kommer givetvis självmant till någon med mycket goda ekonomiska tillgångar. Så är det, ja.
Nope. Elon Musk har 12-14 barn med
tre olika kvinnor.
Han fick 6 barn med sin första fru Justine, som han var gift med i 8 år. Deras förstfödde dog i plötslig spädbarnsdöd.
Han har tre barn med sitt ex Grimes. De har varit tillsammans i minst 4 år.
Och han har tre barn ihop med en annan kvinna.
Sedan har han nyligen fått ytterligare ett barn. Jag minns inte vem som är mamman till det barnet.
Vissa av barnen har kommit till genom surrogatmammor.
Till TS: det är alltså lyxhustru du vill vara. Och helst vill du vara det i USA? Har du tänkt på att dina blivande barn kan vilja ha nära till dina föräldrar och att du kan behöva dina föräldrars stöd och umgänge under småbarnstiden? Och även senare? Vad händer om det blir skilsmässa? Har du tänkt igenom detta ordentligt?
Är det inte bättre du träffar en halvrik svensk man som vill ha en hemmafru och har råd med det?