Har haft olika konton sedan 2005 ish, hur gr jag fr att radera dom och mina inlgg? Har fr mig att jag lste att man kan be admin om att stlla kontot som raderat/inaktivt eller liknande.
Har haft olika konton sedan 2005 ish, hur gr jag fr att radera dom och mina inlgg? Har fr mig att jag lste att man kan be admin om att stlla kontot som raderat/inaktivt eller liknande.
Mvh Admin
Fr att avsluta ditt konto:
Klicka p Mitt konto, vlj Kontrollpanelen och drefter Avsluta medlemskap -Klart!
Dock raderar detta inte de inlgg du postat. Det kan du inte gra ht.
Senast redigerad av Ancistrus 2025-03-22 kl. 20:17.
Man fr vl bara ha ett konto trodde jag? Admin borde banna dig.
Frn FAQ:
Citat:
Q: Fr man lov att ha flera konton?
A: Ja, det fr man. Man ska dock se till att ha koll p vad regel 1.07 sger. Det viktiga i regeln r att inget missbruk fr frekomma. Det r allts inte okej att i samma trd backa upp sig sjlv med olika anvndare. Det r inte heller okej att med flera anvndare deltaga i samma omrstningar osv. En god huvudregel att flja ifall man vill minimera risken fr bannlysning r att helt undvika att i samma trd posta med mer n ett konto.
Man fr vl bara ha ett konto trodde jag? Admin borde banna dig.
Man fr lov att ha fler konton. Det man inte fr lov att gra r att missbruka dem. Dvs att posta med ett konto medan man r avstngd. Eller att anvnda sina konton till att posta i samma trd och stdposta.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!