2025-03-21, 21:33
Medlem
X3treams avatar
Jag fick idag höra något som hette 47 an gällande sex bland homosexuella. Jag googlade och blev inte klokare av det, någon som har koll?
Citera
2025-03-21, 21:42
Medlem
maktspels avatar
Har ingen erfarenhet av samkönad sexuell aktivitet. Men så här säger Urban Dictionary:
47: Doggy style. The four is a person bending over and the seven is the other person on top
Annars kanske det handlar om bögars fascination för Trump. Jag tycker att bögar jag känner verkar vara mer Trumpvänliga än samhället i stort.
Citera
2025-03-21, 21:45
Medlem
bema56s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av X3tream
Jag fick idag höra något som hette 47 an gällande sex bland homosexuella. Jag googlade och blev inte klokare av det, någon som har koll?
Ha ha sjukt kul att du är nyfiken på bögar! Tror inte att du är nåt på spåret!
Testa ett norskt forum?
Citera
2025-03-21, 21:48
Medlem
bema56s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maktspel
Har ingen erfarenhet av samkönad sexuell aktivitet. Men så här säger Urban Dictionary:
47: Doggy style. The four is a person bending over and the seven is the other person on top
Annars kanske det handlar om bögars fascination för Trump. Jag tycker att bögar jag känner verkar vara mer Trumpvänliga än samhället i stort.
Spännade! Själv känner jag inte många bögar och kan inte bekräfta din analys.
Trump verkar inte gilla bögar i alla fall..
Citera
2025-03-21, 21:48
Medlem
X3treams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bema56
Ha ha sjukt kul att du är nyfiken på bögar! Tror inte att du är nåt på spåret!
Testa ett norskt forum?

Norskt forum? Borde ju vara ett globalt fenomen..
Citera
2025-03-21, 21:49
Medlem
S.O.Stolps avatar
Ni bögar är för sköna!

Har du provat 11:an nån gång? Två kukar i röven.
Citera
2025-03-21, 21:51
Medlem
maktspels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bema56
Spännade! Själv känner jag inte många bögar och kan inte bekräfta din analys.
Trump verkar inte gilla bögar i alla fall..
Jag bor i USA och det är förmodligen inte samma stämning bland bögar i Sverige. Trump är från New York och har definitivt inget emot bögar.
Citera
2025-03-21, 21:53
Medlem
X3treams avatar
Okej, jag tror inte det har med trump att göra, det vore ju extremt perverst..
Citera
2025-03-21, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av X3tream

För att den inte finns?

Däremot så finns lite olika positioner kring fittknullare.

"Sex position #47. Magic Mountain

It is a lazy version of sex when the woman has a headache. You can simply invite her to watch her favorite TV series and quietly get closer. The female partner lies on her belly, lifts the torso on his elbows, legs slightly pushed, bending one of them. The male partner is behind her so that straight leg of the woman is between his legs. He puts one arm over her buttocks and caresses her crotch with another arm, if he slightly leans forward, puts hand on her breast or holds the hair, and then the couple will have a hard sex."
https://sexpositions.club/positions/47.html

"Sex Position #47 Splicing

A man and a woman are linked together by a point. This posture explains everything vividly, and the love between you and your partner begins. The woman lies on her back, bends her knees, hips and pressed and shins are driven apart. The male partner lies on his back, too, so that the woman is between his legs, and her feet are under the man’s hands. The lady bends her arms in elbows, making the support on them, with her hands she takes her male partner’s shins and slightly raises the upper part of her body."

https://www.xinghaoya.net/blogs/sex-positions/splicing?srsltid=AfmBOopBV9lFKRalP7hqLAzmSxVtk3CPq DRcLYgqQNKJuk1x5m-kM3fN

Citat:

Eller så umgås du i fel kretsar?

Citat:
Jag bor i USA och det är förmodligen inte samma stämning bland bögar i Sverige. Trump är från New York och har definitivt inget emot bögar.

"Majorities of LGBTQ adults see the Republican Party and the Supreme Court as unfriendly to transgender people. Many also say these institutions are unfriendly to those who are gay, lesbian or bisexual. LGBTQ adults generally see the Democratic Party as more friendly to these groups."

"The survey was conducted in January, just before Donald Trump issued several executive orders related to transgender rights at the start of his second presidency."

"Republicans are a relatively small share of LGBTQ adults overall. Eight-in-ten LGBTQ adults identify with or lean toward the Democratic Party, while 16% are Republican or lean Republican."

"https://www.pewresearch.org/short-reads/2025/02/26/most-lgbtq-adults-expect-trumps-policies-to-affect-gay-lesbian-bisexual-and-trans-people-negatively/
Citera
2025-03-21, 22:44
Medlem
maktspels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EricFrederickTrump

Eller så umgås du i fel kretsar?

Jag tycker att jag umgås i rätt kretsar. Bra med lite blandning.

Jag tänker dock inte fråga någon om de vet något om 47an eftersom jag inte brukar diskutera den typen av frågor med andra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in