2025-03-21, 16:59
Medlem
Leipreachans avatar
Det som jag tänkt på är att det verkar vara lite romer i förorterna. Gillar inte araber och romer varandra? Båda folkslagen är ju samma skrot och korn.
Citera
2025-03-21, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leipreachan
Det som jag tänkt på är att det verkar vara lite romer i förorterna. Gillar inte araber och romer varandra? Båda folkslagen är ju samma skrot och korn.

Hur då samma skrot och korn?

Tror du alla blattar gillar varandra, haha
Citera
2025-03-21, 17:14
Medlem
Citat:

Var uppfattar du att romerna bor?
Citera
2025-03-21, 18:21
Avstängd
Severlohs avatar
För det första heter det zigenare på svenska, för det andra finns det ingen som gillar zigenare.
Citera
2025-03-21, 18:53
Medlem
Onanikrems avatar
Zigenare håller sig för sig själva, de beblandar sig varken med oss eller kaosbabbarna. Sedan är det nog en skillnad mellan helhejarna och de svenska/finska zigenarna också, tror inte de svensk/finska beblandar sig med hejhejarna heller, eller om det är tvärt om.
Citera
2025-03-21, 19:13
Medlem
ingen gillar zigenare
Citera
2025-03-21, 19:56
Medlem
Niggwards avatar
Komiskt ignorant tråd titel. Nej, varför skulle dem det?

För de ser lite mörka ut och utlänningar?
Citera
2025-03-21, 21:31
Medlem
maktspels avatar
Jag minns en gång när jag var i Frankrike. Det blev typ två dagars krig mellan araber och zigenare. Det lustiga var att stan var förvarnad att det skulle hända, så butiksägare spikade för skivor på skyltfönstren och folk ombads flytta bilarna utanför centrum. Sedan var allt stängt i några dagar medan de båda gängen slogs, brände bilar, och slog sönder grejer.

Förmodligen gillar de varandra eftersom de verkar ha liknande intressen.
Citera
2025-03-21, 21:55
Medlem
Nicholassarkozys avatar
Citat:
Suck...

Zigenare håller sig för sig själva, en av de mest traditionstyngda och patriarkala grupperingarna väl i klass med syrianer och judar.

Araberna ser ziggisar som riktigt smutsiga, ziggisar ser araber som IQ-befriade musslor.

Nej, ingen beblandning sker och jag skulle våga påstå att grupperna inte har mycket gemensamt heller. Båda är smutsiga, men på olika sätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in