r en vltrnad man i 30-rsldern med mycket erfarenhet av att supa och rka grs frr och viss erfarenhet av en handfull psykadeliska substanser, frmst LSD.
nskar det var mer diskussion om detta "svampgodis" som dykt upp p allehanda sidor s skriver en tripprapport p en pstdd variant av muscimolgodis i hopp om att fler delar sina upplevelser eller rekommendationer. Den frsta jag kom ver var nmligen
riktigt bra i mitt tycke men den verkar ha utgtt verallt och jag skulle grna hitta en liknande.
Eftersom jag aldrig testat muscimol frn flugsvamp har jag ingen aning om det faktiskt var det som var i men effekten kndes mycket mer klassiskt psykadelisk n den jag lst om hr.
Syftar p de som kom i 2-pack av mrket HERO. En rckte riktigt bra fr bra effekt och upplevde inte att det ndvndigtvis blev starkare effekt fr att man tog tv samtidigt. Var dock ganska stor skillnad p nr p dygnet man tog. En halv p morgonen som jag glmde bort att jag tog verraskade mig ute bland folk med rtt stark effekt.
Min upplevelse av dessa frn HERO har varit att de brjar krypa p efter 30-60 min och peaken varar i ungefr en timme. D har jag ofta upplevt egoupplsning, en frmga att kunna steppa utanfr mig sjlv och f ngon insikt om saker jag burit p som stressat mig, ibland har det lett till ngon djupare insikt om mig sjlv och s grter jag och bearbetar det lite. Det hr r effekten jag r ute efter frn psykadeliska substanser; hjlp att gra det undermedvetna medvetet, bearbeta stress osv.
Efter peaken ca 2h efter intag brukar det g ver i ett mindre intensivt och mer "roligt" tillstnd som varar i ytterligare 2-4h, mer distans till allt, tar inte saker p s stort allvar och inre hedonisten som grna skulle vilja bestlla lite grs och krydda till nrvaron kommer fram men det har jag hllit mig frn d grs r en skitdrog som lurar en att man r njd med livet(om man r som jag som har svrt att gra det d och d och ltt faller in i dagligt missbruk).
Efter ca 6h kanske man fortfarande knner ngot men upplevelsen r s gott som ver vid det laget.
Handlade ett tv pack i butik nr de fanns och bestllde sedan ett gng p internet och har haft som vana att slnga i mig en p fredag eller lrdag fr att bearbeta veckan. Det har varit vldigt givande men nu verkar det vara slut p det roliga d samma variant r slutsld verallt.
Testande ngon annan "flying moose magic mushroom" frn en sida som lnkades hr p flashback som skulle vara starkare enligt frpackningen men den r en besvikelse, r osker p att jag knner ngot alls och fr vl slnga i mig en hel pse om jag vill ta reda p det.
Andra fr grna dela sin upplevelse och jag tar grna tips om ngon vet ngon som fortfarande gr att bestlla som har bra effekt. Fr man inte gra reklam s skicka grna PM.
Vet att jag kan vnda mig till "kta varan" men oavsett om det hr var muscimol eller inte s var jag otroligt njd med effekten, var perfekt fr att kunna ta lite senare p dagen och fortfarande kunna sova ordentligt, inte som t ex syra som jag ofta haft svrt att sova efter ven av en moderat dos intagen p frmiddagen. Kan tnka mig att betala lite extra fr att det sljs lagligt och det r rtt bekvmt att kunna bestlla hem istllet fr att ka uppdrag i orten.
Frvnansvrt bra upplevelse av detta muscimol(eller vad det nu var)godis