Citat:
Ursprungligen postat av
makdui
Det går att ansluta kabel till de

brukar ha på hälften av volymen annars blir det för högt, år väldigt ljudkänslig och hör även ljud andra inte hör

I så fall behöver du inte en hörlursförstärkare i alla fall. En DAC ansluts i regel med USB Type-B 2.0 från DACen och sen bör du kunna använda en adapter för att ansluta till USB-C i din telefon. Sen hörlursuttaget från DACen till dina hörlurar med 3.5mm.
Men jag har själv aldrig försökt mig på något som detta. Även en billig DAC har bättre kretsar än den dyraste Samsung telefonen: Men hur det funkar i praktiken, kan jag inte säga. Du kan googla lite på budget DACs som funkar med android men själv skulle jag verkligen försöka hitta någon kompis/bekant eller bara någon som bor nära för att testa hur det funkar med DAC och dina hörlurar.
Som sagt, jag har mycket erfarenhet men att ansluta bluetooth hörlurar med 3.5mm till en DAC från en mobil är något jag aldrig gjort: Och vet inte hur mycket det förbättrar upplevelsen.
Som sagt, har du testat Jabra sound+ och försökt optimera ljudet över bluetooth?