• 1
  • 2
2025-03-21, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Warheart
Ja.

Trodde det var en babbe.

r det vanligt att kallas Benjoo om man heter Benjamin? Aldrig hrt det frut.

Ska spana in hans youtube kanal.
Citera
2025-03-21, 20:27
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Hller med om att kanalen r rolig men kanske p fel stt.
Han sger ju i videon i expressen artikeln att i youtube USA r det ingen big deal att prata om det ppet.
Och att Sverige ska haka p det.
Antagligen har han slukat USA skit tills han inbillat sig sjlv att det r okej att vara ppen med steroidbruket p youtube.

Polisen gjorde husransakan och tog vldigt mycket steroider frn honom.
D startade han en insamling och lovade att det inte skulle g till steroider.
Vilket det verkar ha gjort.

En av hans fljare gjorde det till sin uppgift i livet att f honom bannad frn gym.

https://www.youtube.com/watch?v=R9l2c4rmOkA&t=2142s

Fljaren kallade sig fr Mns. Eller han heter antagligen s. Och Benjoo har en video dr han tackar Mns. Mns lrde honom mycket om steroider. Bland annat att man inte blev lngre av steroider. Och det var faktiskt farligt. Och att en del ven tog sprutor... P riktigt s satt han i en video och spelade helt efterbliven. Han var s ynklig...

Om han hllt tyst om att han tog vissa saker s hade ingen misstnkt honom. Han har visat videos p nr han var ren. Och nr han brjade med grejer... Ingen skillnad. Han r en sdan dr som inga steroider i vilka mngder somhelst har ngon effekt p.

Han gr roliga videos s jag kollar p dom. Han r Sveriges Jason Genovas .
Senast redigerad av PingPongZong 2025-03-21 kl. 20:30.
Citera
2025-03-21, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Fljaren kallade sig fr Mns. Eller han heter antagligen s. Och Benjoo har en video dr han tackar Mns. Mns lrde honom mycket om steroider. Bland annat att man inte blev lngre av steroider. Och det var faktiskt farligt. Och att en del ven tog sprutor... P riktigt s satt han i en video och spelade helt efterbliven. Han var s ynklig...

Om han hllt tyst om att han tog vissa saker s hade ingen misstnkt honom. Han har visat videos p nr han var ren. Och nr han brjade med grejer... Ingen skillnad. Han r en sdan dr som inga steroider i vilka mngder somhelst har ngon effekt p.

Han gr roliga videos s jag kollar p dom. Han r Sveriges Jason Genovas .

Vilka videos r mer roliga? Dom med Ali Chaer r ju podcasts.

r Benjoo ocks autistisk eller som Jason?
Citera
2025-03-21, 20:55
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FB007
Vilka videos r mer roliga? Dom med Ali Chaer r ju podcasts.

r Benjoo ocks autistisk eller som Jason?

Kollar man hans videos och klickar p populra s kommer det upp videos nr ngon gtt t helvete fr honom. Det r det som folk r intresserade av. Han helt frstrd i dessa videos. Men hans humr brukar ndras ju lngre videon pgr.

En av de mest populra r den nr Mns "Rttan" ringer Benjoo nr han kr bil. https://www.youtube.com/watch?v=R9l2c4rmOkA

15:00 ringer Mns.

Och den killen har han i senare video tackat. Fr Mns berttat en massa som Benjoo inte haft en aning om.

Han har dyslexi sa han i en video. D r det ju konstigt att han frskte utbilda sig till lrare. Han har antagligen rvt en hel del frn sin pappa. Hans pappa r vldigt konstig. Mamman har jag aldrig sett.
Citera
2025-03-21, 21:03
Medlem
Citat:
Kollar man hans videos och klickar p populra s kommer det upp videos nr ngon gtt t helvete fr honom. Det r det som folk r intresserade av. Han helt frstrd i dessa videos. Men hans humr brukar ndras ju lngre videon pgr.

En av de mest populra r den nr Mns "Rttan" ringer Benjoo nr han kr bil. https://www.youtube.com/watch?v=R9l2c4rmOkA

15:00 ringer Mns.

Och den killen har han i senare video tackat. Fr Mns berttat en massa som Benjoo inte haft en aning om.

Han har dyslexi sa han i en video. D r det ju konstigt att han frskte utbilda sig till lrare. Han har antagligen rvt en hel del frn sin pappa. Hans pappa r vldigt konstig. Mamman har jag aldrig sett.

S han blev stoppad i en trafikkontroll och erknde fr polisen att han tog testosteron? Bara frn ingenstans fr att gra det ltt fr varandra?
Citera
2025-03-21, 21:29
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FB007
S han blev stoppad i en trafikkontroll och erknde fr polisen att han tog testosteron? Bara frn ingenstans fr att gra det ltt fr varandra?

Ja. Han tyckte dom var snlla. Dom ville inte stta dit honom. Nu kollade jag p videon lite bttre nr Mns ringde honom. Benjoo sger ju verkligen p riktigt att han tar steroider fr och bli lngre.
Citera
2025-03-21, 21:33
Medlem
Citat:
Ja. Han tyckte dom var snlla. Dom ville inte stta dit honom. Nu kollade jag p videon lite bttre nr Mns ringde honom. Benjoo sger ju verkligen p riktigt att han tar steroider fr och bli lngre.

Haha, han verkar rtt sregen. Inte s att man ogillar honom direkt efter att ha lyssnat lite. Trafikkontroll videon var ju bara sjuk haha, snacka om att sabba fr sig sjlv.

Mns verkade ju vara en skn granne att ha.. haha, fyfan vilken mardrm.
Citera
2025-03-25, 16:53
Medlem
bingeonvogues avatar
Jag har en unpopular opinion, men jag tror att Mns r phittad fr views. Han lter precis som hans kompis Hampus. Jag tror inte att Benjamin vet vem det var som tipsade polisen men han ville ha ett klipp dr han "stter honom p plats" fr att skydda sitt ego.

Jag tror han lider av ngon form av narcissistisk personlighetsstrning fr han mr vldigt dligt innerst inne och anvnder uppmrksamhet och arrogans som plster. Det r textbook narcissistisk personlighetsstrning, och d menar jag inte det som folk ofta slnger sig med p sociala medier, utan diagnosen som psykologer anvnder. Och han mste ha en sviktande intelligens sklart.
Senast redigerad av bingeonvogue 2025-03-25 kl. 17:12.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in