• 1
  • 2
2025-03-20, 22:49
Medlem
125-250 mg test e + hgh. Sen finns ju sånt som inte påverkar blodvärden som cardarine, L-karnitin injekt
Citera
2025-03-21, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hossaqwerty94
125-250 mg test e + hgh. Sen finns ju sånt som inte påverkar blodvärden som cardarine, L-karnitin injekt

Sluta snacka skit.

Testot syns direkt.
Citera
2025-03-23, 21:40
Medlem
Vill inte åka dit på drog/doping prov. Höll på med testo för typ 15 år sedan
Mycket har hänt sedan dess inom preparat. Därför frågar jag då jag inte vill/kan åka dot på ett prov. Dumt att säga att en fråga är dum. Är det otydligt så fråga istället.
Citera
2025-03-24, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SandraB76
Mycket har hänt sedan dess inom preparat. Därför frågar jag då jag inte vill/kan åka dot på ett prov. Dumt att säga att en fråga är dum. Är det otydligt så fråga istället.

Allt ger ju utslag om man specifikt testar för det. Nu vet jag inte om vanliga dopingkontroller innefattar SARMs men förmodligen. Finns säkert någon rätt ny exotisk SARM dom inte testar för, så om du nu verkligen måste ta något kan ju det vara ett alternativ. Annars drick en kopp kaffe om du vill ha en boost.
Citera
2025-03-24, 13:52
Medlem
CuckoosNests avatar
Kanske bättre att låta bli helt om du går på provtagning samt bara är ute efter "en liten boost".
Föreslår då en Espresso och kreatin 😉
Citera
2025-03-24, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av necked
Sluta snacka skit.

Testot syns direkt.

Han snackade om att inte hälsomarkörer blodvärden inte fick vara dåliga. Dom kolla inte doping på inom vården/sjukhuset eftersom de är piss dyrt. På 125-250 mg test bör allt se perfekt ut men ändå fördelen av högre nivå Testo.
Citera
2025-03-24, 18:07
Medlem
fittanstickerframs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SandraB76

Om du dopar dig och testas för doping kommer du testa positivt för doping.

Om du inte dopar dig och testas för doping kommer du testa negativt för doping.

Alltså, dopingtester upptäcker doping.
Citera
2025-03-24, 19:00
Medlem
Warhearts avatar
Dom kollar dina testosteronvärden. Har själv råkat ut för det. Sen när dom ser att dom inte är riktigt som dom ska så kollar dom även fsh, lh, östro, prolaktin etc. Där ser dom direkt om du använder saker du inte borde. Tex testosteron.

Citat:
Ursprungligen postat av Hossaqwerty94
Han snackade om att inte hälsomarkörer blodvärden inte fick vara dåliga. Dom kolla inte doping på inom vården/sjukhuset eftersom de är piss dyrt. På 125-250 mg test bör allt se perfekt ut men ändå fördelen av högre nivå Testo.
Senast redigerad av Warheart 2025-03-24 kl. 19:02.
Citera
2025-04-03, 08:29
Medlem
Omöjligt och dopar sig på så hälsosamt och bra sätt som möjligt utan Testo. Du får gå till privat klinik och fixa utskrivet Testo. Köpa Hgh på svarta marknaden och köra de. Kanske lite l-carnitine injekt. Köra lite på extra Testo i perioder. Mycket mer än så kan du nog inte göra. Ostarine och LGD är lagliga med
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in