2025-04-23, 00:44
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanon
Luca är pedofil, det tycker jag är tydligt. Sedan kanske han inte har lika mycket sadistiska drag möjligtvis men du växlar inte upp ditt porrberoende till sådana filmer bara sådär. Och gud vet vad han gjort tidigare. Killen var ju hooked från ungdomen läste man i texten. De planerade våldtäkt på en tvååring...

Håller inte helt med, artikeln används ju som tydlig motvikt till de vanliga iq 90 med varselväst som är redo att offra allt för en påhittad 12 åring på kik. Att pedofilen kan vara vem som helst och de med makt, status och högre intellekt kommer vara försiktigare i sin framfart

Vilket Dumpen/media redan visat flera gånger, att män med högavlönade jobb och social status - även dem - fastnar i deras fällor och avslöjas. Det är ingen ny varelse eller ny art bland pedofiler.

Vad är egentligen skillnaden mellan att riskera och offra allt för chatt/träff med en 12-åring, och att chatta med en kvinna som du inte har en aning om, om hon är den hon utger sig för att vara, och helt enkelt spelar med i rollen som Luca i detta fall desperat tror sig ha hittat. Luca chattade ju även han via Kik. Exakt samma upplägg som Dumpen med samma mål.
Dumpen har till och med haft det "omvända" modus också, att använda vuxna kvinnor med påstådd pedofil läggning för att locka in dem.

I slutändan var Luca och Sebastian lika korkade som "reflexvästarna" om än att de riskerade mer rent materiellt. Men någon elit handlar det knappast om i deras fall.
Senast redigerad av -GG 2025-04-23 kl. 00:47.
Citera
2025-04-23, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanon
Luca är pedofil, det tycker jag är tydligt. Sedan kanske han inte har lika mycket sadistiska drag möjligtvis men du växlar inte upp ditt porrberoende till sådana filmer bara sådär. Och gud vet vad han gjort tidigare. Killen var ju hooked från ungdomen läste man i texten. De planerade våldtäkt på en tvååring...

Håller inte helt med, artikeln används ju som tydlig motvikt till de vanliga iq 90 med varselväst som är redo att offra allt för en påhittad 12 åring på kik. Att pedofilen kan vara vem som helst och de med makt, status och högre intellekt kommer vara försiktigare i sin framfart

Jag måste faktiskt tillstå att jag för en gångs skull håller med dig, Tanton. Det är ett helt rimligt antagande att det finns en risk att människor med högre status och makt kanske blir som du kallar det "försiktigare i sin framfart". Dvs. de kommer inte sluta begå sexuella övergrepp på barn, de kommer bara vara ännu lite försiktigare och sopa undan spåren efter sig bättre. Hur hjälper det barnen? Snälla förklara.
Citera
2025-05-21, 16:30
Medlem
Jag har nu läst både I huvudet på en pedofil på kvartal samt Monster mitt ibland oss på Jens Ganmans Substack.

Den senare är något mindre censurerad och gör det ännu enklare att se att namnen som nämns här stämmer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in