2026-02-22, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuhamtaCurry
Du har kanske rätt i allt ovanstående. Det förändrar dock inte faktumet att för ett seriöst förhållande står en oskuld alltid högre i kurs än en madrass som legat med hela byn.

Ungefär som att en enhörning står högt i kurs. För att den inte existerar.
Citera
2026-02-22, 21:38
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Att sätta epitetet "madrass" på en människa ÄR att nedvärdera den personen, finns inget neutral värdering i det, så det spelar absolut roll. Vad sjutton trodde du?

Ok om du är så jävla känslig så kan man säga promiskuös. Är det bättre? Något ord måste det ju finnas på någon som ligger mycket.

Citat:
Har du ens tänkt igenom varför?
Vad är det exakta skälet till att du värderar oskuld mer än sexuell erfarenhet?
Gäller det även andra saker...mycket bättre med en människa som är totalt oerfaren och helt okunnig om X, C och Y än människor som vet något/ har egna erfarenheter av X, C och Y?
Mycket trevligare umgås med nån som är helt 0:ad avseende allt vad som intresserar dig och som de tär tänkt att ni ska dela...än någon som har nått att bidra med, egna kunskaper, meriter etc?

Erfarenhet är helt skit i samma. Handlar om primitiva drifter som ägande och kontroll. Man vill inte dela med sig med som är ens eget. Både män och kvinnor har denna drift. Det är själva kittet i ett seriöst förhållande. I det här fallet diskuterar vi partners innan förhållandet och det finns likheter med otrohet.

Samma anledning till att folk inte accepterar otrohet så önskar de inte att partnern haft ett stort antal andra partners innan. Det är såklart inte samma sak men ens partner är då någon man delat med många andra och det blir det inte lika unikt och fint. Som jag skrev tidigare, knull partner nr 10032 är inte lika unikt som nr.1.

Som seriös partner vill ganska få män ha en promiskuös kvinna. Undviker att skriva hora eller madrass för att du verkar vara lättstött. Men det är samma sak.

Det finns en evolutionär logik bakom detta också. Se det som retroaktiv otrohet.

Citat:
Och de tär detta jag är ute efter....det totalt idiotiska i att föredra oskulder än en människa med sexual mognad och egenkunskap över vad hon ex gillar eller inte gillar, med vunnen förmåga att få orgasm ex. eftersom hon kan slappna av...och inte minst kunskap om vad du förmodligen gillar etc etc.

Att jaga oskuld är enkom tecken på att man önskar ha någon som man lätt kan manipulera, och vd säger det om den personen?

Vad spelar det för roll om det är idiotiskt. Att du har problem med folks preferenser är det stora problemet. Varför har du ett problem med vad folk har för preferenser?

Jag skiter i vilka preferenser du har.

Det är som en kvinnovariant av en incel som klagar på att han inte får några ligg.

Citat:
Inte mer märkligt än önskan om att en partner inte ska få ha sexuella relationer i sitt liv.
Och att ständigt få nedvärderande epitet riktat mot sitt kön....hora, slyna, luder....madrass....för att man har ett sexliv ÄR just del av ett förtryck.

Som jag skrev tidigare får du självklart ha hur många partners du vill. Däremot ska du inte gnälla om vissa män inte vill ha ett långsiktigt förhållande med dig efter att de fått reda på att du legat med etthockeylag.

Citat:
Hur då? Det unika är ju relationen i sig...och inte tidigare livserfarenheter...
och tror ingen hade tyckt det vore så kul att enkom ha sexuell erfarenhet av en enda människa livet igenom.

Så kan det vara. Många vill ju att partnern skall vara en ren oskuld och själv kunna knulla runt. Det finns en evolutionär logik bakom detta också. Det betraktas som dubbelmoral mm men darwinistiskt så är det logiskt.

Citat:
De allra flesta människor vill nog gärna ha ett liv som involverar fler än en sexuell partner.

Håller med. Dom flesta män föredrar dock att en kvinna som dom har en seriös relation med har haft så få partners innan som möjligt. Vad du tycker om det förändrar inte så mycket. Det finns en darwinistisk logik i det.
Senast redigerad av MuhamtaCurry 2026-02-22 kl. 21:41.
Citera
2026-02-22, 21:43
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Ungefär som att en enhörning står högt i kurs. För att den inte existerar.

Kanske det. Men det finns då någon som ridit två gånger och någon annan som ridit 12345 gånger. Vem tror du står högst i kurs?
Citera
2026-02-22, 22:17
Medlem
Citat:
Ok om du är så jävla känslig så kan man säga promiskuös. Är det bättre? Något ord måste det ju finnas på någon som ligger mycket.

Ja, det är mer sakligt ord och inte ett nedvärderande epitet, så länge det nu rör sig om just promiskuitet och inte att en kvinna haft sex.

Citat:
Erfarenhet är helt skit i samma. Handlar om primitiva drifter som ägande och kontroll. Man vill inte dela med sig med som är ens eget. Både män och kvinnor har denna drift. Det är själva kittet i ett seriöst förhållande. I det här fallet diskuterar vi partners innan förhållandet och det finns likheter med otrohet.

Samma anledning till att folk inte accepterar otrohet så önskar de inte att partnern haft ett stort antal andra partners innan. Det är såklart inte samma sak men ens partner är då någon man delat med många andra och det blir det inte lika unikt och fint. Som jag skrev tidigare, knull partner nr 10032 är inte lika unikt som nr.1.

Som seriös partner vill ganska få män ha en promiskuös kvinna. Undviker att skriva hora eller madrass för att du verkar vara lättstött. Men det är samma sak.

Det finns en evolutionär logik bakom detta också. Se det som retroaktiv otrohet.

Behandlar du vänner likadant? Du vill inte "dela med dig"? så din vän ska inte få lov ha andra vänner än dig i sitt liv?

Och nej, Kvinnor önskar bara trohet i nuvarande realtion...de har i regel inte någon preferens för oskuld hos män. Just för att kvinnor inte tränats i att betrakta män som deras ägodelar.

Citat:
Vad spelar det för roll om det är idiotiskt. Att du har problem med folks preferenser är det stora problemet. Varför har du ett problem med vad folk har för preferenser?

Jag skiter i vilka preferenser du har.

Det är som en kvinnovariant av en incel som klagar på att han inte får några ligg.

Nej de stora problemet är denna preferens är ett tvång för så många kvinnor i världen och fortsatt ett ok för kvinnor i vår del av världen. DET är problemet.

Citat:
Som jag skrev tidigare får du självklart ha hur många partners du vill. Däremot ska du inte gnälla om vissa män inte vill ha ett långsiktigt förhållande med dig efter att de fått reda på att du legat med etthockeylag.

ja jag får alldeles självklart ha den mängd partners jag nu vill ha, och kan skaffa mig....och jag får absolut även protestera om män ser ner på mig pga detta.

Citat:
Så kan det vara. Många vill ju att partnern skall vara en ren oskuld och själv kunna knulla runt. Det finns en evolutionär logik bakom detta också. Det betraktas som dubbelmoral mm men darwinistiskt så är det logiskt.

Nej finns ingen logik alls i detta.
Citera
2026-02-23, 00:20
Medlem
Pellefant775s avatar
Citat:
Och de tär detta jag är ute efter....det totalt idiotiska i att föredra oskulder än en människa med sexual mognad och egenkunskap över vad hon ex gillar eller inte gillar, med vunnen förmåga att få orgasm ex. eftersom hon kan slappna av...och inte minst kunskap om vad du förmodligen gillar etc etc.

Så det är idiotiskt att föredra en oskuld framför Bonnie Blue med andra ord ? Fortsätt du försöka övertala män om att de ska ha andra preferenser än vad de har. Du kommer misslyckas med detta.

Citat:
Att jaga oskuld är enkom tecken på att man önskar ha någon som man lätt kan manipulera, och vd säger det om den personen?

Nej, rent skitsnack. Du har fel om detta. Det kan handla om religiös övertygelse (att man vill vänta till bröllopsnatten pga. religiösa skäl). Problemet med dig är att du sitter bara här på forumet och hittar på saker och framställer dig själv som mer och mer dum i huvudet ju mer du skriver.

Samma sak när du skrev att samtyckande och frivilligt sex är minsann inte skadligt. Hört talas om sexmissbruk?

Men fortsätt gör bort dig du.

Citat:
Preferenser skiljer i vad som ligger bakom. Varför önskar man något...
Och är orsaken bakom ett önskemål/ preferens någonting som uppvisar 1. dubbelmoral 2. är direkt taskigt eller tom skadligt för personen i fråga 3. förtryckande så finns det alltså skäl kritisera preferensen, det är alltså inget neutralt.

Enligt ditt resonemang så bör man alltså kritisera den preferens som vissa kvinnor har om att de inte önskar att sina manliga partners bär klänning eller kvinnokläder. Anledningen till kritiken? För att kvinnorna själva bär kvinnokläder o klänning.

Du resonerar som att du vore helt hjärndöd. Förstår du dig inte på sexuell dynamik eller polaritet? Det verkar inte så.

Citat:
Inte mer märkligt än önskan om att en partner inte ska få ha sexuella relationer i sitt liv.
Och att ständigt få nedvärderande epitet riktat mot sitt kön....hora, slyna, luder....madrass....för att man har ett sexliv ÄR just del av ett förtryck.

Och så fortsätter den korkade, manshatande feministen med sina halmgubbar. Lär dig att skilja på män som vill inskränka kvinnors frihet och män som har en preferens för oskulder eller kvinnor med färre sexuella relationer i bagaget. Det är två helt olika saker. Det ena handlar om att inskränka det ena könets sexuella frihet. Det andra handlar om en preferens, ett önskemål.

Och du tror att män med mikropenisar inte blir hånade av kvinnor menar du eller män som är dåliga i sängen? Du är en snöflinga. Väx upp.

Citat:
Nej det ena är en kokrad, ovärdig och direkt elak preferens som skadar andra....
Och hade män blivit utsatta för samma....ett krav från kivnnor att män måste vara oskulder om det ska bli nån relation...så hade män varit galna av frustration....kanske först då sånna som du skulle fatta vad det är ni sysslar med egentligen.

Kritiserar du även på samma sätt kvinnor som väljer bort män som inte är tillräckligt långa? Man börjar ju undra.

Citat:
Hur då? Det unika är ju relationen i sig...och inte tidigare livserfarenheter...
och tror ingen hade tyckt det vore så kul att enkom ha sexuell erfarenhet av en enda människa livet igenom.
De allra flesta människor vill nog gärna ha ett liv som involverar fler än en sexuell partner.

Nej precis, har en kvinna legat med 10 000 så är det en fjäder i hatten jämfört med om hon har legat med 1. Det har ingen betydelse alls.

Är du såhär korkad? Hahaha!

Citat:
Och jag fattar fortfarande inte varför människor som råkar vara kivnnor ska hånas, nedvärderas, kallas för massa dåliga namn, bli ratade etc... för den lusten, medan människor som råkar vara män inte ska drabbas av detta.

Det finns definitivt dåliga sexualia beteenden...ex att använda våld, tvång, utnyttjande eller manipulerande...lägg energin på att skamma dessa istället för kivnnor som är fullständigt normala.

De blir inte ratade för att de har lust, så återigen en halmgubbe. Vad är det som säger att normalt = bra?

Det normala i vissa delstater i USA är att vara fet. Ska man eftersträva det normala för att det är normalt?

Som sagt. Du är så jävla kass på att diskutera och debattera. Du följer inga principer. Det går inte att testa dig på konsekvens eller något annat. Du är helt oduglig. Logga ut, avlägsna dig ifrån forumet och kom aldrig tillbaka. Du bidrar inte med någonting alls. Du har en anti-intellektuell inställning på det här forumet och hade jag varit moderator hade jag stängt av dig för du sitter bara här och tramsar.
Citera
2026-02-23, 02:02
Medlem
Citat:
Kanske det. Men det finns då någon som ridit två gånger och någon annan som ridit 12345 gånger. Vem tror du står högst i kurs?

Den som är behagligast att umgås med, har mest sexlust, är husligast, är charmigast, är vackrast och trognast. Står högst i kurs av de två.

Sedan vet ingen om det är hon (eller den andra) som har ridit 2 gånger eller 12345 gånger. Står liksom inte skrivet i pannan på henne. Och går inte att lita på (eventuellt av avundsjuka osanna) rykten om henne.

Partner väljes ju bäst efter vem man passar bäst ihop med och där ömsesidig kärlek och attraktion uppstår. Det är ju främst de parametrarna man har att gå efter. Folks bodycount vet man aldrig. Om de inte varit porrfilmsskådisar och man med egna ögon kan räkna att det måste vara över en viss summa. Fast med AI tekniken fungerar inte ens det, porrfilmerna kan vara AI genererade.
Senast redigerad av TomatKungen 2026-02-23 kl. 02:04.
Citera
2026-02-23, 02:23
Medlem
Citat:
Ja liknelsen med bilköp tycker jag är klockren. En sprillans ny bil går ner i värde enormt bara vid en provkörning. Sedan faller den i värde för varje mil den går. Helt orörd är dyrast.

Det finns en del kvinnor i tråden som såklart vill kunna ligga runt och ändå känna att värdet på köttmarknaden skulle vara intakt, men det är inte de som avgör.

Det finns däremot en oändlig uppsjö av män som tar vad som helst och dessa kommer såklart inte klaga oavsett och tom hålla med feminister om att bodycount inte spelar roll. Allt för att få ligga.

Sen är det skillnad på engångsligg och förhållanden också. För ett engångsligg spelar bodycount inte så stor roll om det inte finns risk för sjukdomar såklart. Men för ett seriöst förhållande vill man inte ha en kvinna som varit liggmadrass åt ett landslag i hockey.

Att jämföra kvinnor med olika föremål, låter mer som en slags märklig OCD. "Usch, någon har legat med henne tidigare, då är hon kontaminerad och då vill jag inte ta i henne helst!".

Men hur ska du kunna veta hur många din dejt har legat med? Det kan du omöjligt veta. Om hon inte varit porrfilmsskådis och du kan räkna att det borde vara (minst) ett visst antal. Men nu kan porr vara AI genererat, så nu funkar inte ens det.

Vad hon anger för bodycount kan du inte lita på stämmer, hon kan ha legat med bara en men säga att det är 5, för att hon tror att det låter bättre. Eller legat med 35, men säga att det är 5 för att det låter bättre. Vad andra säger om henne kan du definitivt inte lita på (de kan ljuga och fara med osanning pga tex avundsjuka eller svartsjuka).

Eller ska du gifta dig med en kvinna som hållits hårt av sin pappa hela livet? Ett liv i burka och med kyskhetsbälte på. Men tänk om folk har förgripit sig på henne, varenda kysin hon har, kanske har våldtagit henne när pappan inte var där? Inte ens hon kanske är helt "ren".

Jag tror att du lever friskaste och lyckligast liv om du väljer kvinna efter hur hon är som person och att det har uppstått ömsesidig kärlek och attraktion mellan er! Och att hon är fri från könssjukdomar. Och att du slutar fokusera på hennes eventuella bodycount, som du med högsta sannolikhet ändå aldrig med full sanning kommer få veta.
Citera
2026-02-23, 06:44
Medlem
Citat:
Jag fattar aldrig hur män tar reda på detta. Jag hade torkat ihop helt om jag fått frågan.
Citera
2026-02-23, 09:01
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Citat:
Behandlar du vänner likadant? Du vill inte "dela med dig"? så din vän ska inte få lov ha andra vänner än dig i sitt liv?

Nej. Du har inga argument så du hittar på nya om att jag skulle förhindra mina vänner att träffa andra. Att män föredrar oskulder är inte samma sak som att rättfärdiga någon slags instängning av kvinnor a la hederskultur. Jag förespråkar inte mellanösternsk hederskultur där man använder kvinnors som handelsvaror.

Citat:
Och nej, Kvinnor önskar bara trohet i nuvarande realtion...de har i regel inte någon preferens för oskuld hos män. Just för att kvinnor inte tränats i att betrakta män som deras ägodelar.

Tvivlar på att detta stämmer. Om en kvinna får välja helt fritt, föredrar hon att hennes man legat med hela "byn" och hennes vänner innan de gifter sig eller att han är en oskuld som bara kommer vara med henne?

Det bör finnas åtminstone några kvinnor som föredrar det senare.

Citat:
Just för att kvinnor inte tränats i att betrakta män som deras ägodelar.

Finns gott om kvinnor som betraktar sin män som sina ägodelar. Denna drift finns hos bägge könen, kanske uttryckt på lite olika sätt.

Det behöver inte heller handla om någon hederskulturell galning som utför syraattacker eller liknande eller begår hedersmord. Det finns lagom balanserade varianter av detta där det inte förekommer något nämnvärt förtryck eller våld.

Citat:
Nej de stora problemet är denna preferens är ett tvång för så många kvinnor i världen och fortsatt ett ok för kvinnor i vår del av världen. DET är problemet.

Du får skilja på mäns preferens och hederskultur. Jag förespråkar inte hederskultur enbart för att jag konstaterar att oskulder trumfar i giftemål eller i seriösa förhållanden.

Citat:
ja jag får alldeles självklart ha den mängd partners jag nu vill ha, och kan skaffa mig....och jag får absolut även protestera om män ser ner på mig pga detta.

Ja men det jag trycker är märkligt är ditt gnäll på mäns preferens. Om en majoritet män föredrar oskulder så är det kanske bara att gilla läget.

Citat:
Nej finns ingen logik alls i detta.

Du får leverera lite bättre argument om diskussionen skall vara intressant.
Senast redigerad av MuhamtaCurry 2026-02-23 kl. 09:05.
Citera
2026-02-23, 09:06
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Den som är behagligast att umgås med, har mest sexlust, är husligast, är charmigast, är vackrast och trognast. Står högst i kurs av de två.

Sedan vet ingen om det är hon (eller den andra) som har ridit 2 gånger eller 12345 gånger. Står liksom inte skrivet i pannan på henne. Och går inte att lita på (eventuellt av avundsjuka osanna) rykten om henne.

Partner väljes ju bäst efter vem man passar bäst ihop med och där ömsesidig kärlek och attraktion uppstår. Det är ju främst de parametrarna man har att gå efter. Folks bodycount vet man aldrig. Om de inte varit porrfilmsskådisar och man med egna ögon kan räkna att det måste vara över en viss summa. Fast med AI tekniken fungerar inte ens det, porrfilmerna kan vara AI genererade.

Ja du räknar upp en massa andra faktorer. Men om du bortser från alla andra faktorer och enbart går på bodycount, föredrar du att din framtida partners bodycount är högt eller lågt?

Huruvida du är man eller kvinna spelar egentligen ingen roll. Bör vara likartat för bägge kön.
Citera
2026-02-23, 09:18
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Citat:
Att jämföra kvinnor med olika föremål, låter mer som en slags märklig OCD. "Usch, någon har legat med henne tidigare, då är hon kontaminerad och då vill jag inte ta i henne helst!".

Liknelsen med fabriksny bil och begagnad bil är klockren. Det är en bra beskrivning. Det innebär inte att man ser människor som bilar men förklarar konceptet. Det handlar inte om äckel utan ett förhållande blir speciellt/unikt eller inte. Att ligga med någon som 10k andra sjömän legat med är inte särskilt speciellt och unikt.

Citat:
Men hur ska du kunna veta hur många din dejt har legat med? Det kan du omöjligt veta. Om hon inte varit porrfilmsskådis och du kan räkna att det borde vara (minst) ett visst antal. Men nu kan porr vara AI genererat, så nu funkar inte ens det.

Vad hon anger för bodycount kan du inte lita på stämmer, hon kan ha legat med bara en men säga att det är 5, för att hon tror att det låter bättre. Eller legat med 35, men säga att det är 5 för att det låter bättre. Vad andra säger om henne kan du definitivt inte lita på (de kan ljuga och fara med osanning pga tex avundsjuka eller svartsjuka).

Ja det är svårt, men vanligtvis finns olika indikatorer. Det finns ju kvinnor som inte hymlar om det heller. Men det finns såklart kvinnor som haft enorma mängder partners och som är duktiga på att låtsas vara oskulder. Allt detta har en darwinistisk logik.

Citat:
Eller ska du gifta dig med en kvinna som hållits hårt av sin pappa hela livet? Ett liv i burka och med kyskhetsbälte på. Men tänk om folk har förgripit sig på henne, varenda kysin hon har, kanske har våldtagit henne när pappan inte var där? Inte ens hon kanske är helt "ren".

Så är det.

Citat:
Jag tror att du lever friskaste och lyckligast liv om du väljer kvinna efter hur hon är som person och att det har uppstått ömsesidig kärlek och attraktion mellan er! Och att hon är fri från könssjukdomar. Och att du slutar fokusera på hennes eventuella bodycount, som du med högsta sannolikhet ändå aldrig med full sanning kommer få veta.

Du får göra precis som du vill, men ser man enbart till bodycount så kommer låg bodycount alltid att trumfa för en partner för en majoritet män. Sen kan många män inte uppnå det. Många kan inte ens få ett förhållande öht. Fokuset på bodycount finns dock alltid där, det går inte att "lära bort".

Det är lika lönlöst som att försöka lära bort någons preferenser/attraktion för ljust hår/mörkt hår, ålder, kön eller vad som helst. För seriösa förhållanden kommer naturligtvis en majoritet premiera låg bodycount precis som att du föredrar att få en fabriksny bil framför en rostig begagnad om du har möjlghet.
Citera
2026-02-23, 09:29
Medlem
Citat:
Nej. Du har inga argument så du hittar på nya om att jag skulle förhindra mina vänner att träffa andra. Att män föredrar oskulder är inte samma sak som att rättfärdiga någon slags instängning av kvinnor a la hederskultur. Jag förespråkar inte mellanösternsk hederskultur där man använder kvinnors som handelsvaror.

Fel. Jag har samma argument hela tiden...jag bara vinklar dem på olika sätt så de kanske ska trilla ner nångång i ditt huvud. Problemet här är att din sida har INGA hållbara argument alls.
Det finns helt enkelt inget godtagbart vettigt skäl att begära att en partner ska vara oskuld.
Det var möjligen hållbara för 200 år sen, men inte idag, men ändå fortsätter ni tjata samma skit.

Får jag påminna dig om att det just är detta tjat om oskuld...som gjort och fortsatt gör att män i många samhällen just låser in sina kvinnor.
Och det finns flera sätt att "låsa" in kvinnor på...juridiskt, praktiskt och socialt.
Att sitta på nätet och stämma in i den tusenåriga kören av nedvärderande skit om kvinnor som har sex, tillhör det sistnämnda.

Citat:
Tvivlar på att detta stämmer. Om en kvinna får välja helt fritt, föredrar hon att hennes man legat med hela "byn" och hennes vänner innan de gifter sig eller att han är en oskuld som bara kommer vara med henne?

Det bör finnas åtminstone några kvinnor som föredrar det senare.

Att någon är oskuld den dagen ni inleder en relation säger inte ett skit om den personens benägenhet att vara trogen en partner.

Och som kvinna skulle jag säga att kvinnor föredrar sexuellt erfarna män, och socialt kapabla män där sex kan ingå som en del...och glada och självsäkra män, vilket alltså människor ofta blir om de får lov att skaffa sig sexuella och relationella erfarenheter i sina liv.

Män BORDE även de föredra detta, eftersom det faktiskt rent sakligt leder till bättre sexliv, och är en inställning som gynnar det motsatta könet, och inte är dubbelmoral.

Citat:
Finns gott om kvinnor som betraktar sin män som sina ägodelar. Denna drift finns hos bägge könen, kanske uttryckt på lite olika sätt.

Det behöver inte heller handla om någon hederskulturell galning som utför syraattacker eller liknande eller begår hedersmord. Det finns lagom balanserade varianter av detta där det inte förekommer något nämnvärt förtryck eller våld.

Visst, men det är ingen norm i samhället, eller har varit, att kvinnor ska äga eller kontrollera mäns liv.
Vilket alltså motsatsen varit och fortfarande är på många platser.

verkligen? det finns "balanserade varianter " där män/ samhället kan tvinga kvinnor till celibat?

Citat:
Du får skilja på mäns preferens och hederskultur. Jag förespråkar inte hederskultur enbart för att jag konstaterar att oskulder trumfar i giftemål eller i seriösa förhållanden.

Jag tycker ni borde jobba på denna "preferens" eftersom den nu är så korkad och direkt skadlig.

Citat:
Ja men det jag trycker är märkligt är ditt gnäll på mäns preferens. Om en majoritet män föredrar oskulder så är det kanske bara att gilla läget.

Att detta SKULLE handla om enkom en preferens, typ biologiskt styrd...är ditt påstående....
Jag hävdar mer att detta är en kvarleva av patriarkalt samhälle, en social mekanism för att kontrollera kvinnor.
Män har uppenbart inga problem med att ha sex med kvinnor som har haft sex med andra...eller hur.

Citat:
Du får leverera lite bättre argument om diskussionen skall vara intressant.

Det är det nog mer du som bör göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in