• 6
  • 7
2025-03-17, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snatch01
Bye bye Växjö
Tror det stavas Örebro faktiskt…
2025-03-17, 22:25
Medlem
Såg första 5 av sista perioden i Växjö. Bedrövligt spel, slarvigt, lojt och trist. Blev det bättre efter mitt kanalbyte till lokala nyheter eller vad jag nu bytte till?
2025-03-17, 22:45
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av srsbiz
Du får lita på mig
Precis som jag trodde här kan du se att det är en gnagare som slår upp lövenklubban i ansiktet på sin lagkompis - därav ingen utvisning såklart - ta ruta för ruta!
https://www.svtplay.se/video/jvvybZG...a&position=117
2025-03-17, 22:51
Medlem
srsbizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Precis som jag trodde här kan du se att det är en gnagare som slår upp lövenklubban i ansiktet på sin lagkompis - därav ingen utvisning såklart - ta ruta för ruta!
https://www.svtplay.se/video/jvvybZG...a&position=117
Tycker snarare att AIK spelaren drar undan sin klubba och sen kör lövenspelaren klubban i ansiktet på spelaren. Domaren gick ju ut och sade att det var fel och skulle varit utvisning så. Han slår inte upp klubban men det är väl oflyt egentligen att den träffar i ansiktet.

I efterhand så spelar det inte så stor roll känner jag. Man hade många chanser innan att göra mål och tror att Björklöven hade vunnit om det gått till förlängning.
Senast redigerad av srsbiz 2025-03-17 kl. 22:56.
2025-03-17, 22:59
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Tycker snarare att AIK spelaren drar undan sin klubba och sen kör lövenspelaren klubban i ansiktet på spelaren. Domaren gick ju ut och sade att det var fel och skulle varit utvisning så.
nej nej AIK-klubban är under lövenklubban och hakar upp den så inte lövenspelaren skall komma åt pucken - vore ju helt pucko om lövenspelaren skulle slå aikaren i fejan istället för att ta pucken
2025-03-17, 23:00
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Tycker snarare att AIK spelaren drar undan sin klubba och sen kör lövenspelaren klubban i ansiktet på spelaren. Domaren gick ju ut och sade att det var fel och skulle varit utvisning så. Han slår inte upp klubban men det är väl oflyt egentligen att den träffar i ansiktet.

I efterhand så spelar det inte så stor roll känner jag. Man hade många chanser innan att göra mål och tror att Björklöven hade vunnit om det gått till förlängning.
Ni får ta dem på Hovet istället
2025-03-17, 23:02
Medlem
srsbizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Ni får ta dem på Hovet istället
Tar dom på onsdag istället
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera