Såg första 5 av sista perioden i Växjö. Bedrövligt spel, slarvigt, lojt och trist. Blev det bättre efter mitt kanalbyte till lokala nyheter eller vad jag nu bytte till?
Precis som jag trodde här kan du se att det är en gnagare som slår upp lövenklubban i ansiktet på sin lagkompis - därav ingen utvisning såklart - ta ruta för ruta! https://www.svtplay.se/video/jvvybZG...a&position=117
Precis som jag trodde här kan du se att det är en gnagare som slår upp lövenklubban i ansiktet på sin lagkompis - därav ingen utvisning såklart - ta ruta för ruta! https://www.svtplay.se/video/jvvybZG...a&position=117
Tycker snarare att AIK spelaren drar undan sin klubba och sen kör lövenspelaren klubban i ansiktet på spelaren. Domaren gick ju ut och sade att det var fel och skulle varit utvisning så. Han slår inte upp klubban men det är väl oflyt egentligen att den träffar i ansiktet.
I efterhand så spelar det inte så stor roll känner jag. Man hade många chanser innan att göra mål och tror att Björklöven hade vunnit om det gått till förlängning.
Senast redigerad av srsbiz 2025-03-17 kl. 22:56.
Tycker snarare att AIK spelaren drar undan sin klubba och sen kör lövenspelaren klubban i ansiktet på spelaren. Domaren gick ju ut och sade att det var fel och skulle varit utvisning så.
nej nej AIK-klubban är under lövenklubban och hakar upp den så inte lövenspelaren skall komma åt pucken - vore ju helt pucko om lövenspelaren skulle slå aikaren i fejan istället för att ta pucken
Tycker snarare att AIK spelaren drar undan sin klubba och sen kör lövenspelaren klubban i ansiktet på spelaren. Domaren gick ju ut och sade att det var fel och skulle varit utvisning så. Han slår inte upp klubban men det är väl oflyt egentligen att den träffar i ansiktet.
I efterhand så spelar det inte så stor roll känner jag. Man hade många chanser innan att göra mål och tror att Björklöven hade vunnit om det gått till förlängning.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!