2025-03-17, 15:36
Medlem
Hej...
Behver hjlp frn er snuskiga killar. Det r s att min "pappa" fyller r snart och jag behver hitta rtt present till honom. Jag ska inte kpa ngot sger han, jag ska offra ngot. Och va fan ska jag offra nr jag redan offrat allt! 😂
Han har fullt makt ver min kropp. Det brjar bli s att ven nr vi inte r ihop s har han koll (jag lskar det s inga kommentarer please)
Jag skickade en liten gva fr ett par veckor sedan fr vi brkat, en trosa med blod och ett litet brev men har noll ider kvar d. Snlla hjlp mig. Vad skulle ni vilja ha frn er dotter? 🙏🙏🙏
Citera
2025-03-17, 16:28
Medlem
One2Manys avatar
Fista dig sjlv i analen och ta en bild.
Citera
2025-03-17, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enlatintjej
Hej...
Behver hjlp frn er snuskiga killar. Det r s att min "pappa" fyller r snart och jag behver hitta rtt present till honom. Jag ska inte kpa ngot sger han, jag ska offra ngot. Och va fan ska jag offra nr jag redan offrat allt! 😂
Han har fullt makt ver min kropp. Det brjar bli s att ven nr vi inte r ihop s har han koll (jag lskar det s inga kommentarer please)
Jag skickade en liten gva fr ett par veckor sedan fr vi brkat, en trosa med blod och ett litet brev men har noll ider kvar d. Snlla hjlp mig. Vad skulle ni vilja ha frn er dotter? 🙏🙏🙏

Varfr skickade du en trosa med blod?
Fanns det ngon ide bakom just den handlingen? Gillar din pappa trosor?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in