2006-08-30, 12:47
Medlem
Kip_wests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabnisse
Älskar BB-kalsonger, har typ bara Björn Borg
me 2
Citera
2008-01-04, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av williebob
Håller med BB-kallingar är helt klart de bästa på marknaden

Har du prövat alla kalsonger på marknaden?
Citera
2008-01-04, 23:00
Bannlyst
Använder endast BB underkläder, gillar boxer modellen short shorts kvaliten är väl sådär, inget jag går omkring och tänker på, köper på mig några nya i månaden.
Citera
2008-01-04, 23:05
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av musmatta
Har du prövat alla kalsonger på marknaden?
Snygg bump där.... mupp
Citera
2008-01-04, 23:07
Medlem
Blodulvs avatar
För mig är Björn Borg synonymt med kalsonger som är populära bland kidsen i högstadiet som bär keps och stoppar ner byxorna i sina strumpor.

Jag har aldrig ägt ett par, så jag har ingen aning om huruvida de är bra (= värda pengarna) eller inte. Har jävligt svårt för mer eller mindre dyra kalsonger över huvud taget.

Vid närmare eftertanke tror jag att jag äger en Björn Borg-skjorta, som inhandlades för ganska många år sedan. Den är väl okej. Skor från BB har jag aldrig ägt, förmodligen mest på grund av att alla jag sett har varit jävligt fula.
Citera
2008-01-04, 23:14
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naggits
Använder endast BB underkläder, gillar boxer modellen short shorts kvaliten är väl sådär, inget jag går omkring och tänker på, köper på mig några nya i månaden.

Köper du kalsonger för 600+ i månaden? Använder du dem som toapapper eller vad är det fråga om?

Mina kallingar håller väl iaf ett eller ett par år innan det är dags att byta ut dem. Eller har du en gigantisk underklädeslåda och tvättar var tredje månad?
Citera
2008-01-05, 13:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Squalo
150 spänn för 3 par kallingar placerar Björn Borg bland dom bättre lågpriskallingarna. Helt OK faktiskt.

Sen är det väl inget jag skulle köpa.
Vart köpte du dem? de brukar ju kosta 199:- st, föredrar dock salming..
Citera
2008-01-05, 13:40
Medlem
locmans avatar
har ett par skor som ja faktiskt är helnöjd med... har en del boxers med och dom är väl som mest som alla andra kallingar i den prisklassen, inget att klaga på direkt
Citera
2008-01-05, 15:18
Medlem
Har ett par svarta boxers från BB jag köpte för 1.5 år sedan. Ok kvalitet, lite sämre än mina CKs dock.

Överskattat märke overall, tusentals fjortisar vandrar runt med dessa och lätt synligt.
Citera
2008-01-05, 15:46
Medlem
jan-es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuukeer
Har ett par svarta boxers från BB jag köpte för 1.5 år sedan. Ok kvalitet, lite sämre än mina CKs dock.

Överskattat märke overall, tusentals fjortisar vandrar runt med dessa och lätt synligt.

Förstår inte vad fjortisar kommer in i bilden... men...

Själv tycker jag BB gör helt okej kallingar. Har väl sex, sju par någonting och tycker de har hållit helt okej under det dryga året jag ägt dessa. Inte riktigt värda sitt pris (2-pack för ~350 kronor), men om man köper på rea (~30%) så blir det lite mer humant.

Personligen skiter jag fullständigt i hur Björn själv är som person, eller vad märket står för - passar plaggen mig köper jag ändå!
Citera
2008-01-05, 16:50
Medlem
Pyramids avatar
Björn Borgs kalsonger har snygg design men har tyvärr dålig kvalité.
Alla Björn Borg kalsonger jag har haft har inte hållt hela vägen ut.
Oftast är det problem med resoren, typ att "gummit" korvar ihop sig eller att det sticker ut små snören.. Illa.. med tanke på att H&M;s kalsonger för 1/3 - 1/4 av BB-priset håller bättre kvalité..

Tigers kalsonger är jag däremot riktigt nöjd med.. Har ett par som hållt säkert två år utan att påverkas (det här paret används och har alltid använts minst en gång i veckan).
Citera
2008-01-05, 17:47
Medlem
TiniZs avatar
Kalsongerna är väl "slit-och-slängvara", inte märkvärdigare än andra lågpriskalsonger som HMs exempelvis. Än dock använder jag dessa, hade CKs förut, men de var av ännu värre kvalité! Björn Borgs problem är väl resåren, de sjunker ihop och det kan bildas "svansar" av gummit innanför som sedan sticker ut. Oerhört jobbigt och trist!

Jag köpte mig ett mjukisset till julen förra året av Björn Borg. Ett par gråa joggingbyxor. Dessa är av urusel kvalité, speciellt när man jämför med mina träningsbyxor från Tofta. Det bildas hål vid fickorna och de är allmänt risiga. Dessa gav jag 600:- för, och jag tycker det är lite för mycket för en "slit-och-släng" vara. Visserligen är det inte mycket pengar, c a 50:-/mån, men jag har använt mina Toftabyxor i ca. 2.5år och då kan säga att de är i mycket bättre skick trots träningar och joggingturer.

Eh, inget märke jag gillar precis!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in