2025-03-16, 08:07
Medlem
Vad är detta för forum egentligen.
Tycker alla inlägg handlar om sjukdom och diagnoser och om folk som känner sig ensamma och vad är folk ute efter? Att man ska tycka synd om dom?? Detta i kombination med bilder på kvinnor i medelåldern med väldigt urringat 🙈🤦‍♀️
Tragiskt när man läser folks inlägg. Känns som nån slags offermentalitet där ingen vill ta ansvar och skulle allt på omständigheterna.

Vad är er erfarenhet? 😄
Citera
2025-03-16, 09:00
Det låter som om du fått felbalanserade algoritmer igen. Med tanke på hur ofta du skriver i emotionella ämnen gissar jag att det har med saken att göra: ditt intresse för att gotta dig i misär ger dig urringningar du inte vill se.

Jag tror att det var Johannes Klenell som beskrev hur han målmedvetet klickat sig tillbaka till idealflödet som i hans fall utgjordes av koreansk matlagning. Eller så hittar jag bara på allt för att få lite uppmärksamhet.
Citera
2025-03-16, 11:15
Medlem
jonte500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaC75
Vad är detta för forum egentligen.
Tycker alla inlägg handlar om sjukdom och diagnoser och om folk som känner sig ensamma och vad är folk ute efter? Att man ska tycka synd om dom?? Detta i kombination med bilder på kvinnor i medelåldern med väldigt urringat 🙈🤦‍♀️
Tragiskt när man läser folks inlägg. Känns som nån slags offermentalitet där ingen vill ta ansvar och skulle allt på omständigheterna.

Vad är er erfarenhet? 😄
Haha ja! Och en massa incels som skriver "Wow 😍🔥" på varje dylik bild. På så sätt kommer beteendet fortsätta i all oändlighet... medelmåttor får praise som om de vore världsstjärnor, av incels som tror de kommer få något...
Citera
2025-03-16, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonte500
Haha ja! Och en massa incels som skriver "Wow 😍🔥" på varje dylik bild. På så sätt kommer beteendet fortsätta i all oändlighet... medelmåttor får praise som om de vore världsstjärnor, av incels som tror de kommer få något...
Exakt! Haha!
Citera
2025-03-16, 12:41
Medlem
Landsbygdens avatar
Aldrig hört talas om. Är det någon facebook-grej eller? Räcker med att man känner till flashback, har jag hört av trovärdig källa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in