2025-03-15, 16:44
Medlem
Hej

Vill köpa Citroen e-C4 Shine 2022 och vill veta om de har 4G-nätverk?

Vill inte vara utan värmfunktion som styrs via appen då när 2 och 3G släcks ner.

Ni som har denna bil kan ni berätta vilken nätverk har ni i era bilar årsmodell 2022? 🙂
Citera
2025-03-15, 19:13
Medlem
paerras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjoollaa
Hej

Vill köpa Citroen e-C4 Shine 2022 och vill veta om de har 4G-nätverk?

Vill inte vara utan värmfunktion som styrs via appen då när 2 och 3G släcks ner.

Ni som har denna bil kan ni berätta vilken nätverk har ni i era bilar årsmodell 2022? 🙂

Frågade chatgpt och fick detta svaret

Citroën introducerade 4G-anslutning i sina fordon i samband med lanseringen av tredje generationens C4-modell i juni 2020.  Denna generation, inklusive den elektriska versionen ë-C4, kom med förbättrade uppkopplingsmöjligheter jämfört med tidigare modeller. Därför har alla Citroën C4 och ë-C4 från och med årsmodell 2021 4G-anslutning som standard.
Citera
2025-03-16, 15:13
Medlem
Så lustigt, flera bilförsäljare sagt att endast fom 2024 finns 4G nätverk i dessa bilar.

Ringde Citroen och de kunde inte riktigt svara på det och sa att man kolla på specifik bil man är intresserad av.

Hur fan jag som privatperson /köpare kan vara säger att bilen jag köper har den 4G?!🙂
Citera
2025-03-16, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjoollaa
Så lustigt, flera bilförsäljare sagt att endast fom 2024 finns 4G nätverk i dessa bilar.

Ringde Citroen och de kunde inte riktigt svara på det och sa att man kolla på specifik bil man är intresserad av.

Hur fan jag som privatperson /köpare kan vara säger att bilen jag köper har den 4G?!🙂

Varför accepterar du att köpa från en tillverkare som inte kan svara på vad du får för dina pengar?
Vad händer när 4G-nätet fasas ut?
Citera
2025-03-16, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Varför accepterar du att köpa från en tillverkare som inte kan svara på vad du får för dina pengar?
Vad händer när 4G-nätet fasas ut?

Vill ha denna bil! 🤷‍♀️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in