Citat:
Ursprungligen postat av
duenna3
Är det möjligt att fortsätta träna utan anabola steroider?
De som går av cold turkey hur lätt är de för dem att ta sig till gymmet.
När man sett snabba resultat tidigare med steroider.
Att beroendet är livsstilen. Påminner mycket om andra drogberoenden som kompisar livsstil etc. eller?
Det är just träning som kommer att få dig på banan igen, så att skippa det är efterblivet.
Som jag sa innan, de flesta reder ut det hur bra som helst. Det är i en betydande skala något att föredra eftersom du inte tillsätter mer skit till kroppen. Så klart viktigt att trappa ner dosen innan du går av rätt lång tid.
När du har gott av vill du återfå på naturlig väg massan som du fick av kuren. Det vill säga styrkan och musklerna, alltså resultaten från kuren. Du dippar ju efter du gått av. Återfår du det på naturliga vägar, då har du gjort vinster för då sitter de. Nästa gång du hoppar på blir du större och starkare. Och de e där du växer som en tjurkalv. Sitter kost, vila och träning som det ska kommer du växa.
I mitt fall hade jag samma livsstil innan under och efter. Känner inte igen det alls.
Problemet är att många inte läser på om anabola innan dom dom börjar.
Mitt misstag var att jag inte hade en exitplan när jag slutade så när jag hoppade av fick jag lösa det där o då. Inte bra