• 9
  • 10
2025-08-06, 23:37
Medlem
boonies avatar
En bekant till mig har köpt därifrån och säger att det är legit för mig känns det mer som hittepå men har inte testat
Citera
2025-08-07, 11:24
Medlem
spyder123s avatar
När man hör "knarkfabrik" tänks spontant att det är skumma snubbar från orten i smutsiga fabriker som sätter upp sådana här verksamheter. Och så är det istället en blond svensk tjej med sin pojkvän. Gillar att det skär sig lite.
Citera
2025-08-13, 08:34
Medlem
Fabriken de pratar om verkar ligga i Alingsås.

https://www.alingsastidning.se/nyhet...f-54846158a86a
Citera
2025-08-13, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cherrybloom
OM det är KingLeaf AB det gäller, så står det en adress på deras hemsida - Maskingatan 4, Alingsås. Detta är ett industriområde i Alingsås, och det tar ca 1 timme mellan Göteborg-Alingsås.

Kan detta vara företagets plats? Om det gäller KingLeaf AB, dvs

På Maskingatan 4 i Alingsås ligger Posten och jag ser nu att Kingleaf ändrat till Mimergatan 3 i Göteborg.
Citera
2025-08-26, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sokolov
På Maskingatan 4 i Alingsås ligger Posten och jag ser nu att Kingleaf ändrat till Mimergatan 3 i Göteborg.

Samtliga företrädare verkar ha skyddade personuppgifter, det är ju bra underligt.

Man kan undra varför och sedan när de har det rent tidsmässigt, känslan blir ju dock att dessa personer på något sätt utnyttjar sina skyddade uppgifter och det blir lite konstigt när staten ska anonymisera de här. människorna som faktiskt lever på människors missär

Via årsredovisningen finns dock ett manligt namn angivet, en person som verkar ha rötterna i Mellanöstern sedan även ett kvinnligt namn som tidigare verkar ha arbetat som frisör (antar att det är ”vdn som är med i SVT ) och även hon har belönats med skyddade uppgifter ifrån vårat samhälle
Senast redigerad av Jahre30 2025-08-26 kl. 21:42.
Citera
2025-08-26, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahre30
Samtliga företrädare verkar ha skyddade personuppgifter, det är ju bra underligt.

Man kan undra varför och sedan när de har det rent tidsmässigt, känslan blir ju dock att dessa personer på något sätt utnyttjar sina skyddade uppgifter och det blir lite konstigt när staten ska anonymisera de här. människorna som faktiskt lever på människors missär

Via årsredovisningen finns dock ett manligt namn angivet, en person som verkar ha rötterna i Mellanöstern sedan även ett kvinnligt namn som tidigare verkar ha arbetat som frisör (antar att det är ”vdn som är med i SVT ) och även hon har belönats med skyddade uppgifter ifrån vårat samhälle

Fast vänta lite nu, det dom producerar och säljer finns det mig veterligen inte några studier som påvisar att det på något vis är skadligt ens?

Lever på folks misär? Tror du på fullaste allvar att deras största kundkrets är några nedgågna missbrukare!?

f.ö kan jag inflika att alla deras produkter som jag testat varit ganska undermåliga, alltså kassa jämfört med konkurrenternas motsvarigheter.

Men det gör inte att jag tycker att det är rimligt att på något vis uppmuntra till någon häxjakt på personer som säljer produkter som kan snudda på några narkotigalagar som fram till dagens datum enbart gjort större skada än nytta på samhället.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in