Citat:
Ursprungligen postat av
Jahre30
Samtliga företrädare verkar ha skyddade personuppgifter, det är ju bra underligt.
Man kan undra varför och sedan när de har det rent tidsmässigt, känslan blir ju dock att dessa personer på något sätt utnyttjar sina skyddade uppgifter och det blir lite konstigt när staten ska anonymisera de här. människorna som faktiskt lever på människors missär
Via årsredovisningen finns dock ett manligt namn angivet, en person som verkar ha rötterna i Mellanöstern sedan även ett kvinnligt namn som tidigare verkar ha arbetat som frisör (antar att det är ”vdn som är med i SVT ) och även hon har belönats med skyddade uppgifter ifrån vårat samhälle
Fast vänta lite nu, det dom producerar och säljer finns det mig veterligen inte några studier som påvisar att det på något vis är skadligt ens?
Lever på folks misär? Tror du på fullaste allvar att deras största kundkrets är några nedgågna missbrukare!?
f.ö kan jag inflika att alla deras produkter som jag testat varit ganska undermåliga, alltså kassa jämfört med konkurrenternas motsvarigheter.
Men det gör inte att jag tycker att det är rimligt att på något vis uppmuntra till någon häxjakt på personer som säljer produkter som kan snudda på några narkotigalagar som fram till dagens datum enbart gjort större skada än nytta på samhället.