Citat:
Jag har redan förstått att du är efterbliven, du behöver inte bekräfta.
Här är frågan:
Vad har "vänstern" lyft ur sitt sammanhang, ljugit och fulciterat menar herrn?
Du vägrar att argumentera, du bara påstår utan något som helst argument att "Stalin, Hitler and Mao didn't murder millions of people. Their public sector workers did." har en helt annan innebörd än "Hitler mördade inte miljoner människor - de offentliganställda gjorde det".
Du kallar det för "Löjligt låg nivå.." och påstår "tar man bort delar så det bara handlar om Hitler och inte andra massmördare så förvränger man vad meningen med inlägget, innebörden. Ganska solklart om man inte är en korkad nolla."
Det är inte alls solklart för mig. Jag tycker inte att skillnaden är tillräckligt stor för att inte duga för diskussion på den 100% vetenskapliga och objektiva blaskan Flashback.
Däremot tycker jag att det är solklart att man medvetet ljuger och förvränger om man skriver Nato-soldater när det handlar om soldater som inte alls är där i Natos regi, utan bara råkar komma från ett land som är medlem i Nato.
Eller vad tycker herrn? Vad är nivån där?
Här är frågan:
Vad har "vänstern" lyft ur sitt sammanhang, ljugit och fulciterat menar herrn?
Du vägrar att argumentera, du bara påstår utan något som helst argument att "Stalin, Hitler and Mao didn't murder millions of people. Their public sector workers did." har en helt annan innebörd än "Hitler mördade inte miljoner människor - de offentliganställda gjorde det".
Du kallar det för "Löjligt låg nivå.." och påstår "tar man bort delar så det bara handlar om Hitler och inte andra massmördare så förvränger man vad meningen med inlägget, innebörden. Ganska solklart om man inte är en korkad nolla."
Det är inte alls solklart för mig. Jag tycker inte att skillnaden är tillräckligt stor för att inte duga för diskussion på den 100% vetenskapliga och objektiva blaskan Flashback.
Däremot tycker jag att det är solklart att man medvetet ljuger och förvränger om man skriver Nato-soldater när det handlar om soldater som inte alls är där i Natos regi, utan bara råkar komma från ett land som är medlem i Nato.
Eller vad tycker herrn? Vad är nivån där?
Du fick en förklaring i mitt andra inlägg men du valde att fantisera ihop ett framtida scenario istället för att komma med något som ens kan likna ett argument.
Om man pratar om flera olika diktatorer dvs Stalin, Mao och Hitler med olika politisk inriktning så kan man inte lyfta bort två av dom med kommunistisk riktning dvs Stalin och Mao och bara fokusera på Hitler för då ändrar man innebörden i citatet. Det är djupt ohederligt och fel.
Syftet var tydligt inte att vurma för Hitler och på något sätt ursäkta eller ta bort ansvaret för de folkmord som skedde under hans ledning. Den fultolkningen kan man bara dra om man väljer att ta bort delar av citatet, dvs ändra innebörden. Fokuset i citatet handlar om alla de offentliganställda som utförde dessa hemskheter under alla de tre olika diktatorerna oavsett politisk inriktning med massdöd som följd. En diktator kan inte utföra sådana tragedier utan stöd och att det utförs av någon.
Du lyfter återigen upp en OT tråd i ditt andra inlägg från förra året som du försöker använda för att förminska min trovärdighet och använda som fokusförflyttning. Du ljuger dessutom om tråden, att jag skulle medvetet ljuga när källan var Polens utrikesminister.
Patetiskt.
Senast redigerad av Saxofonjude 2025-03-18 kl. 03:48.
Senast redigerad av Saxofonjude 2025-03-18 kl. 03:48.