Citat:
Ursprungligen postat av
PeterForsman
Är du en papegoja IRL också?
Citera genast de inläggen där jag raljerat, spelat Allan eller varit otrevlig mot trådskaparen eller håll din dumma käft.
Om du är så efterbliven och inte kan läsa dina dumma inlägg så finns dom här!
Nej. Ingen person som faktiskt gör det tar överhuvudtaget upp en sån sak. Så pinsamt.
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Killen söker hjälp och du spelar Allan över det? Sorglig person du är, förmodligen mår du inte så bra eftersom du behöver sitta här på FB och försöka raljera över folk som mår psykiskt dåligt....
Var spelar jag Allan? Var raljerar jag? Jag vill se citat. Nu.
Forum: Psykisk hälsa 2025-03-17, 02:47
Jag kanske bara borde dö
Postat av PeterForsman
Svar: 73
Visningar: 5 399
Citat:
Du verkar vara en trevlig prick! Är du lika trevlig IRL?
Är du lika utvecklingsstörd IRL?
Forum: Psykisk hälsa 2025-03-16, 00:33
Jag kanske bara borde dö
Postat av PeterForsman
Citat:
Om du inte fattar det i ett forum för psykisk ohälsa så ska du fan inte kommentera det!
Håll käften på dig. Jag ser ingen frågeställning i trådstarten.
Forum: Psykisk hälsa 2025-03-15, 01:54
Jag kanske bara borde dö
Postat av PeterForsman
Citat:
Ursprungligen postat av darthvader998
Jag har kämpat i många år emot mina problem, har adhd asd osv osv. Är 25 och har provat massa utbilingar men aldrig slutfört något. Vet att jag kan men har kämpat så mkt med mig själv. Alla omkring mig har massa pengar å det verkar som dem inte har några bekymmer alls. Livet känns inte kul, jag vill njuta. Har många fina vänner och Många intressen, lego, cykla, åka skidor, klockor, vin, läsa böcker. Men ramlar ändå ner, når aldrig dit ja vill. Jag vill bli framgångsrik driva företag ä bli lika rik som Moa vänner.
Men jag kanske bara ska dö, för kommer kanske aldrig dit. Är singel också känns tråligt att intr dela livet med ngn.
Ja vet att ja kommer bli saknad om ja försvinner, det är nog det som kan stoppa mig från att avsluta detta.
Vad ska diskuteras?