Citat:
Ursprungligen postat av
Engineer
Vadå kanske? Är han begränsad skattskyldig i Sverige blir det SINK. Om det blir ytterligare skatt i landet där han bor har jag inte sagt något om.
Beror ju på vilket land det är och hur skatteavtalet ser ut.
Jaha?
SINK skatt betyder enbart MINST 25 % i skatt.
Jag gav en länk till EU som förklarar att man är alltid skattskyldig där man bor.
Den skatten räknas såklart av från en ev SINK skatt. Eller rättare sagt. Den ska betalas först.
Så du ville alltså inte ge ett korrekt råd. Bra, då vet jag det.