• 2
  • 3
2025-03-16, 13:34
Medlem
Ajogens avatar
Vadå foliehatt? Han var inte 'involverad', han var chefsåklager.
Monsanto blev fällda eftersom deras produkter spred cancer som pesten. Vad är det som är konsperationsteoretiskt med det? Det bevisade att så var fallet.
Citat:
Ursprungligen postat av Bickel
Det finns en hel del tokstollar i Trumps kabinett, Trump har endast värderat lojalitet så denna regering är nog, by far, den mest inkompetenta någonsin. Hade ingen aning om att RFKjr var inblandad i målet mot Monsanto men det visar bara vilken foliehatt han är. Trots enorma resurser har man inte lyckas hitta någon korrelation mellan Glyfosat och cancer. Därför är Glyfosat fortsatt godkännt i t ex EU.
Citera
2025-03-16, 13:54
Medlem
Upplyftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajogen
Efter Trumps senaste eskapader har man inte direkt imponerats (inte för att jag hade några förhoppningar) och Demokraternas censur, stämningar för att blockera RfK som slog rekord i valsedlar för ett tredje partis uppkomst samt att de ställde upp med en uppenbart dement kandidat för att sen byta ut honom mot den kandidaten med lägst godtagande av alla kandidater som ställt upp i närtid, får en att tänk att han som knäckte Monsanto och städade upp Hudson river nog kunde haft bättre ordning än den här jävla pajas showen som pågår just nu.

Nej.
Det går inte att rösta på en tomte som tar åt sig äran att ha knäckt Monsanto.
Så gick det inte till.

Next...
Citera
2025-03-16, 14:46
Medlem
Ajogens avatar
Hur gick det till då?
https://healthyconnectionshr.com/blo...e-and-monsanto
Citat:
Ursprungligen postat av Upplyften
Nej.
Det går inte att rösta på en tomte som tar åt sig äran att ha knäckt Monsanto.
Så gick det inte till.

Next...
Citera
2025-03-16, 16:07
Medlem
Citat:
Hur gick det till då?
https://healthyconnectionshr.com/blo...e-and-monsanto

Det slutade i en uppgörelse. Det handlade om att märkningen var undermålig, ingen har lyckats koppla Glyfosat till cancer. Bayer har för övrigt köpt Monsanto.
Citera
2025-03-16, 18:05
Medlem
Ajogens avatar
Du är ju helt dum i huvudet.
Citat:
Det slutade i en uppgörelse. Det handlade om att märkningen var undermålig, ingen har lyckats koppla Glyfosat till cancer. Bayer har för övrigt köpt Monsanto.
Citera
2025-03-16, 21:37
Medlem
Citat:
Du är ju helt dum i huvudet.
Det får andra bedöma. Men jag är varken Trumprunkare, antivaxare eller foliehatt
Citera
2025-03-16, 21:50
Medlem
Ajogens avatar
Exposure to Glyphosate-Based Herbicides and Risk for Non-Hodgkin Lymphoma: A Meta-Analysis and Supporting Evidence
https://www.sciencedirect.com/scienc...887?via%3Dihub
Ingen har kopplat...
Citat:
Citera
2025-07-23, 08:48
Medlem
Ajogens avatar
Hade Bobby släppt Epstein listan tror ni?
Citera
2025-07-23, 10:56
Medlem
Citat:
Efter Trumps senaste eskapader har man inte direkt imponerats (inte för att jag hade några förhoppningar) och Demokraternas censur, stämningar för att blockera RfK som slog rekord i valsedlar för ett tredje partis uppkomst samt att de ställde upp med en uppenbart dement kandidat för att sen byta ut honom mot den kandidaten med lägst godtagande av alla kandidater som ställt upp i närtid, får en att tänk att han som knäckte Monsanto och städade upp Hudson river nog kunde haft bättre ordning än den här jävla pajas showen som pågår just nu.
Grodan Kermit hade varit en bättre president än Trump. Sedan hade det fortfarande inte varit en bra president.
Citera
2025-07-23, 11:09
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pf10
Grodan Kermit hade varit en bättre president än Trump. Sedan hade det fortfarande inte varit en bra president.
Jag tror Kermit hade varit en rätt så bra President.

Nä men skämt å'sido så tycker jag att Bobby hade väldigt vettiga lösningar på problemen vi står inför.

Det jag är mest kritisk till honom över är Israel-Palestina, men det var ingen kandidat som hade något vettigt där hur som.

Det jag är framförallt uppgiven över nu är att han blir undergrävd i att ändra medicinindustrin, och att Trump skapat koncentrationsläger och skadar naturen.
Citera
2025-07-23, 14:17
Medlem
TeEsErs avatar
Hade jag inte vetat bättre hade jag trott att denna tråden var upphovet till "Pest eller kolera"-taletsättet.
Med RFK som hälsominister är det väl snart ett val man inte ens behöver göra i USA, det bara kommer till en.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in