• 1
  • 2
2025-03-21, 03:42
Medlem
Generalkosmoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalkosmos
Det har gått ca 3 år sen ja gjorde ett medvetet val att ta tag i mitt liv, samt till stor del "ignorera" samhället då jag upplevde de som en stor källa till negativitet.

Tog bort sociala medier, träna regelbundet, äta fantastiskt hög kvalitativ mat, ofta besöka naturen och öht ändra min inre biologiska klocka till å vara i mer sync med naturen ä, sova i tid och djupt 8 timmar, vakna å träna, meditera, lite ayurvedisk äa övningar här och där .. också en hel del shadow work, problem ja skjutit åt sidan och sagt imorgon har ja plötsligt tatt tag inå resultatet har varit att detta är mina bästa år på länge. Självklart fluktuerar de precis som allt annat, men bästa beslutet i mitt liv.

När folk va upprörda över att Trump vann nu nyligen som om de skulle få deras värld å bli upp å ner skratta ja bara, kör man sin grej är allt detta bara bakgrundsljud.

Inom Taoismen finns ett välkänt mxim"
Varje människa föds med potential att uppleva en existentiell seger i detta livet, och vice versa ett lika stort existentiellt nederlag.
Var på stan idag och har observerat människor och låt mig säga er, där är jätte många sjuka, själsligt sjuka! Krävs inget medium bara två ögon och lite empati.

När man börjar gå en väg av inre upptäckt, läkande och aktivt tar tag i sin hälsa och välmående, jäklar blir uppenbart hur out of balance människor är alltså! Vet inte om ja kan kämpa sympati heller? Ni födda in i ett modernt "i lands" samhälle bortskämda me allt ni kunnat önska er och ni kan inte ta hand om nåt grundläggande som er själ? Ni tror på inget, och inget kommer ni bli!
Citera
2025-03-21, 22:22
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GertBenny
Ja dagens samhälle är så onaturligt och konstigt för människans psyke att jag tror vi bara kommer få fler och fler "psyksjuka" ju mer utvecklingen går åt samma håll.

Värst är dom feminiserade betahannarna som alltid lyder dominanta kärringar. Det finns inget intellekt hos sådant pack, utan dom ställer sig på tvären mot den Högre intelligensen hos heterosexuella män. Det är sådana amöbor som leder sladder-skvallret i fikarummen.

Man ska skydda sitt psyke genom att vara sann mot sin maskulina natur. En tydlig signal på högre intelligens är om man har lätt för språk och matematik. Då ska man se upp för illvilliga Untermenschen som parasiterar utan att begripa vad som sägs.
Senast redigerad av Schnuppfen 2025-03-21 kl. 22:24.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in