• 1
  • 2
2025-03-21, 03:42
Medlem
Generalkosmoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalkosmos
Det har gtt ca 3 r sen ja gjorde ett medvetet val att ta tag i mitt liv, samt till stor del "ignorera" samhllet d jag upplevde de som en stor klla till negativitet.

Tog bort sociala medier, trna regelbundet, ta fantastiskt hg kvalitativ mat, ofta beska naturen och ht ndra min inre biologiska klocka till vara i mer sync med naturen , sova i tid och djupt 8 timmar, vakna trna, meditera, lite ayurvedisk a vningar hr och dr .. ocks en hel del shadow work, problem ja skjutit t sidan och sagt imorgon har ja pltsligt tatt tag in resultatet har varit att detta r mina bsta r p lnge. Sjlvklart fluktuerar de precis som allt annat, men bsta beslutet i mitt liv.

Nr folk va upprrda ver att Trump vann nu nyligen som om de skulle f deras vrld bli upp ner skratta ja bara, kr man sin grej r allt detta bara bakgrundsljud.

Inom Taoismen finns ett vlknt mxim"
Varje mnniska fds med potential att uppleva en existentiell seger i detta livet, och vice versa ett lika stort existentiellt nederlag.
Var p stan idag och har observerat mnniskor och lt mig sga er, dr r jtte mnga sjuka, sjlsligt sjuka! Krvs inget medium bara tv gon och lite empati.

Nr man brjar g en vg av inre upptckt, lkande och aktivt tar tag i sin hlsa och vlmende, jklar blir uppenbart hur out of balance mnniskor r allts! Vet inte om ja kan kmpa sympati heller? Ni fdda in i ett modernt "i lands" samhlle bortskmda me allt ni kunnat nska er och ni kan inte ta hand om nt grundlggande som er sjl? Ni tror p inget, och inget kommer ni bli!
Citera
2025-03-21, 22:22
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GertBenny
Ja dagens samhlle r s onaturligt och konstigt fr mnniskans psyke att jag tror vi bara kommer f fler och fler "psyksjuka" ju mer utvecklingen gr t samma hll.

Vrst r dom feminiserade betahannarna som alltid lyder dominanta krringar. Det finns inget intellekt hos sdant pack, utan dom stller sig p tvren mot den Hgre intelligensen hos heterosexuella mn. Det r sdana ambor som leder sladder-skvallret i fikarummen.

Man ska skydda sitt psyke genom att vara sann mot sin maskulina natur. En tydlig signal p hgre intelligens r om man har ltt fr sprk och matematik. D ska man se upp fr illvilliga Untermenschen som parasiterar utan att begripa vad som sgs.
Senast redigerad av Schnuppfen 2025-03-21 kl. 22:24.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in