2025-03-18, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZAIZAI
Blev ganska tydligt att migrationsverket är fullt av tjänstemannaaktivister i röda nyanser 2022...

Väldigt "blått" och "höger" nu och massinvandringen fortsätter... det är nästan så att det inte spelar någon roll vad man röstar på
Citera
2025-03-19, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigbozzebozzman
Väldigt "blått" och "höger" nu och massinvandringen fortsätter... det är nästan så att det inte spelar någon roll vad man röstar på

Har man sparkat folk från migrationsverket menar du? Tror inte det...
Citera
2025-04-26, 15:51
Medlem
najah-al-shammaris avatar
Azealia Banks tycks vantrivas i Sverige.

Citat:
Rapstjärnan Azealia Banks rasar mot Stockholms nattliv

Sågar Södermalm • ”Denna plats är inte för mig”

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...kholms-nattliv
Citera
2025-04-26, 15:56
Bannlyst
Hon har försökte ragga på mig sist hon var här. Jag sade till henne, jag är inte intresserad av er slav-apor från afrika. Nu försöker detta djur flytta hit som en stalker och ockupant sponsrad av hennes slavägare i USA. Stäng gränsen samt deportera henne hem till Afrika. Hon har säkert högre IQ än den gemena niggern. Hon kan hjälpa sitt hemland att bli bättre i afrika.
Senast redigerad av Sverige1250 2025-04-26 kl. 16:42.
Citera
2025-04-26, 19:01
Medlem
najah-al-shammaris avatar
Hon verkar inte folkbokförd på Södermalm, inte ens i Sverige. Lever hon här illegalt?
Citera
2025-04-28, 02:13
Medlem
SnowboarMusiks avatar
Azealia Banks är en speciell typ av den Amerikanska sheboon som finns där borta, om man kan säga så

Kiwifarms tråden om henne för dem som vill bli lite mer "pålästa": https://kiwifarms.net/threads/azeali...pyxousa.90514/
Citat:
"Yeah, if we are giving random white explorers credit for discovering continental America , should be Leif Erikson- not Christopher Columbus"
Som sagt... lite speciell
Senast redigerad av SnowboarMusik 2025-04-28 kl. 02:18.
Citera
2025-05-16, 06:35
Medlem
SysterMorbids avatar
Här måste vi ju stå upp för den svenska rasismen, den svenska utanförskapen och det unikum vi svenskar är, största rassarna! Välkommen hit din jävla negress <3
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in