2025-03-18, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZAIZAI
Blev ganska tydligt att migrationsverket r fullt av tjnstemannaaktivister i rda nyanser 2022...

Vldigt "bltt" och "hger" nu och massinvandringen fortstter... det r nstan s att det inte spelar ngon roll vad man rstar p
Citera
2025-03-19, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigbozzebozzman
Vldigt "bltt" och "hger" nu och massinvandringen fortstter... det r nstan s att det inte spelar ngon roll vad man rstar p

Har man sparkat folk frn migrationsverket menar du? Tror inte det...
Citera
2025-04-26, 15:51
Medlem
najah-al-shammaris avatar
Azealia Banks tycks vantrivas i Sverige.

Citat:
Rapstjrnan Azealia Banks rasar mot Stockholms nattliv

Sgar Sdermalm Denna plats r inte fr mig

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...kholms-nattliv
Citera
2025-04-26, 15:56
Bannlyst
Hon har frskte ragga p mig sist hon var hr. Jag sade till henne, jag r inte intresserad av er slav-apor frn afrika. Nu frsker detta djur flytta hit som en stalker och ockupant sponsrad av hennes slavgare i USA. Stng grnsen samt deportera henne hem till Afrika. Hon har skert hgre IQ n den gemena niggern. Hon kan hjlpa sitt hemland att bli bttre i afrika.
Senast redigerad av Sverige1250 2025-04-26 kl. 16:42.
Citera
2025-04-26, 19:01
Medlem
najah-al-shammaris avatar
Hon verkar inte folkbokfrd p Sdermalm, inte ens i Sverige. Lever hon hr illegalt?
Citera
2025-04-28, 02:13
Medlem
SnowboarMusiks avatar
Azealia Banks r en speciell typ av den Amerikanska sheboon som finns dr borta, om man kan sga s

Kiwifarms trden om henne fr dem som vill bli lite mer "plsta": https://kiwifarms.net/threads/azeali...pyxousa.90514/
Citat:
"Yeah, if we are giving random white explorers credit for discovering continental America , should be Leif Erikson- not Christopher Columbus"
Som sagt... lite speciell
Senast redigerad av SnowboarMusik 2025-04-28 kl. 02:18.
Citera
2025-05-16, 06:35
Medlem
SysterMorbids avatar
Hr mste vi ju st upp fr den svenska rasismen, den svenska utanfrskapen och det unikum vi svenskar r, strsta rassarna! Vlkommen hit din jvla negress <3
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in