2025-03-14, 01:11
Medlem
K.Blomkvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PaulRonge
16A eller 16B ? Kolla kartan uppifrån, satellitbild.

Nummer 16 A.

Porten är blåst.

https://www.google.com/maps/@57.6984...oASAFQAw%3D%3D

Finns bild här:
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...kador-pa-fasad
Citera
2025-03-14, 01:11
Medlem
Denne mannen är i Restaurangbranschen:

https://mrkoll.se/person/Karl-Axel-T...kyqRaQuerAuerA
Citera
2025-03-14, 01:17
Medlem
Det är ju inte helt ovanligt att någon påstår att någon har en skuld. Varpå någon skickar någon annan för att skrämmas och markera. Troligen samma sak här.
Vilka dessa personer är återstår att se. Vem blir först ut i ljuset att synas i sömmarna ?
Citera
2025-03-14, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tavelramskrok
Det är ju inte helt ovanligt att någon påstår att någon har en skuld. Varpå någon skickar någon annan för att skrämmas och markera. Troligen samma sak här.
Vilka dessa personer är återstår att se. Vem blir först ut i ljuset att synas i sömmarna ?
vad då troligen samma sak här? vad baserar du det här på utöver absolut ingenting förutom en ren och skär gissning?
Citera
2025-03-14, 01:55
Medlem
När jag läste om detta kände jag mig ganska säker på att det gällde Wadmansgatan på Heden. Jag såg ett par äldre individer där som jag kopplar till gängmiljön. Men nu läser jag här att det gäller Tegnérsgatan. Är det bekräftat?
Citera
2025-03-14, 02:02
Medlem
Sluutenbergens avatar
Jag var vid Korsvägen när det small. Var garanterat innan tolvslaget så rubriken är felaktig. Tänkte inte på det för det byggs mycket där, fast det är väl ovanligt att spränga på natten. Läste om det precis nu när jag kollade på SVT Play. De få personer jag såg runt omkring såg inte heller så berörda ut. Kanske är en hög explosion vardagsbrus i dagens Svea.
Citera
2025-03-14, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjackRaise
vad då troligen samma sak här? vad baserar du det här på utöver absolut ingenting förutom en ren och skär gissning?

Det finns 11 lägenheter på adressen. Men hos MrKoll syns bara 7, hos Ratsit syns bara 6 st. Således en hel drös lägenheter som ligger dolda i dessa register ... Finns fler boende här. Intressant ...
Citera
2025-03-14, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aahaaotaahaa
När jag läste om detta kände jag mig ganska säker på att det gällde Wadmansgatan på Heden. Jag såg ett par äldre individer där som jag kopplar till gängmiljön. Men nu läser jag här att det gäller Tegnérsgatan. Är det bekräftat?

Jag trodde också att det var Wadmansgatan vid första anblick. Men det är bekräftat att det är Tegnersgatan 16 utifrån Google maps och de bilder som finns på AB.
Citera
2025-03-14, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av backflash77
Det finns 11 lägenheter på adressen. Men hos MrKoll syns bara 7, hos Ratsit syns bara 6 st. Således en hel drös lägenheter som ligger dolda i dessa register ... Finns fler boende här. Intressant ...

Var får du detta ifrån?
Citera
2025-03-14, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av backflash77
Det finns 11 lägenheter på adressen. Men hos MrKoll syns bara 6, hos Ratsit syns bara 5 st. Således en hel drös lägenheter som ligger dolda i dessa register ... Finns fler boende här. Intressant ...

Trapphuset består av 5 lägenheter med 2 rum och kök, 1 lägenhet med 3 rum och kök samt 5 lägenheter med 4 rum och kök.
Citera
2025-03-14, 02:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goopy
Finns ju en Gülg*n B*lci som bor tillsammans med en svensk kille. Kanske något sorts hedersrelaterat?
Frågan är om hon bor med den svenske killen. Hon är i alla fall registrerad som gift med en annan man.
Citera
2025-03-14, 02:56
Är någon skadad ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in