2025-03-18, 18:18
Medlem
Bernard74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankamedstil
….

Snyggt att hänga ut BO clown. Jag känner honom sedan flera år tillbaka via PÖ och spelat golf ihop. Örebro är litet och det ena leder alltid fram till det andra. Vi får se vart detta leder och vem som har rätt här.
Senast redigerad av Bernard74 2025-03-18 kl. 18:37.
Citera
2025-03-18, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NAVYSEALTEAM6
SKÄLEN FÖR BESLUTET
Rickard Löf är på sannolika skäl misstänkt för barnfridsbrott den 4 januari 2025 i Örebro,
Örebro kommun, och grov kvinnofridskränkning den 5 oktober 2023 – 25 februari 2025
på olika platser inom riket, däribland i Lomma, Sverige

Stekaren har gjort bort sig ordentligt, vilken idiot.

Blir det 5-7 år bakom galler för denna silverräv med högt blodtryck?
Citera
2025-03-18, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtyp
Bra att du slutade leka företagare, med din förmåga att läsa ut siffror i bokslut.

Vad yrar du om? 😂 Släpp flaskan!
Citera
2025-03-18, 20:07
Medlem
Tjej43s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bernard74
Snyggt att hänga ut BO clown. Jag känner honom sedan flera år tillbaka via PÖ och spelat golf ihop. Örebro är litet och det ena leder alltid fram till det andra. Vi får se vart detta leder och vem som har rätt här.

Verkade nästan tycka att det berättigade kvinnomisshandel, sen kom på sig själv..
Bevisen/problemen lär va rejäla annars blir man inte häktad på de här viset
Citera
2025-03-19, 06:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjej43
Bevisen/problemen lär va rejäla annars blir man inte häktad på de här viset

Jag tolkar det som så också, skulle ha varit släppt annars. Vilket fegt as han är. Han lär få sitta inspärrad fram till rättegången dels för brottsmisstanken och den starka hotbilden mot honom från utsidan.
Citera
2025-03-19, 08:18
Medlem
Vad är det för hotbild det talas om?

Finns det något mer i ryktet om att MGM kan ha skulder till gäng i Örebro?
Citera
2025-03-19, 12:27
Medlem
Stackas barn tvingades bevittna allt detta...vilken trauma för dem! Två oskyldiga barn som nu måste leva med minnena av hans vidriga handlingar!!. om jag var hans barn skulle jag skämmas rejält.. vilken usel förebild ! Undrar vad han tycker om någon misshandlade hans barn på samma sätt som han gjorde mot kvinnan, men samvete existera inte hos NARCISSIST. ( Många barn har han )
Citera
2025-03-19, 13:32
Medlem
Tjej43s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jordgubb97
Stackas barn tvingades bevittna allt detta...vilken trauma för dem! Två oskyldiga barn som nu måste leva med minnena av hans vidriga handlingar!!. om jag var hans barn skulle jag skämmas rejält.. vilken usel förebild ! Undrar vad han tycker om någon misshandlade hans barn på samma sätt som han gjorde mot kvinnan, men samvete existera inte hos NARCISSIST. ( Många barn har han )

En sån narcissist förstör för alla i sin närhet. Men nu kan han ev bli kompis med Zelmerlöw. Säkert värt mer med den statusen än sina nära. Vilken usel förebild, stackars hans barn med familjer och andra drabbade av denna fjant!
Citera
2025-03-20, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Vad är det för hotbild det talas om?

Finns det något mer i ryktet om att MGM kan ha skulder till gäng i Örebro?

Har inte fått någon information om att RL skulle vara inblandad i kriminalitet eller har något annat missbruk än svennebananalkolist.

Blir alltid massa Ladd teorier i sånna här lägen.
Citera
2025-03-20, 19:19
Medlem
Har förstått att kvinnan sitter och skriver i detta forum - lögn efter lögn. Hon är inte mycket bättre själv.
Citera
2025-03-20, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vickan90
Har förstått att kvinnan sitter och skriver i detta forum - lögn efter lögn. Hon är inte mycket bättre själv.

Känner du henne ? Eller vet du vem hon är ?
Citera
2025-03-20, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vickan90

Positivt såfall då vet vi att hon är vid liv. Tror inte det är fokuset när hon och barnen fått bevittna allt våld att logga in här. Misstänker att du är någon i RL närhet och endast inlägg här inne och skyller på offret och barnen. Finns nog en anledning att RL är där han är och kunde inte se något om en motanmälan ifrån RL heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in