som vi alla vet kan män få stånd när som helst, för vad som helst. utan att va sexuellt kåta så kan den ba ställa sig upp o va skithård.
jag undrar hur män i dessa situationer gör för att göra den slak?
Oavsett om det kmr utan anledning lr om ni tänker på nått hett.
de får nt va självskadande lr fysiskt ont.
men hur gör ni? ibland går de lixom nt ba o tänka på nått annat.
Ett tips från YT är att tvinga blodet i ballen någon annanstans.
Genom att flexa med bröstmusklerna och armmusklerna nån halvminut, så drar sig blodet dit.
I kommentarerna skrev någon, har du någon i närheten, be denne ge dig en pungspark.
som vi alla vet kan män få stånd när som helst, för vad som helst. utan att va sexuellt kåta så kan den ba ställa sig upp o va skithård.
Lite nyfiken bara, när/var brukar du få ovälkommet stånd då?
Hände för övrigt mig en gång att det började rycka i baguetten när jag stod krokimodell. Har för mig att jag typ tänkte på möglig kattmat, men kommer inte riktigt ihåg. Var liksom som ett töcken i skallen av fullständig panik.
Citat:
Ursprungligen postat av litenbokstav
testa tänka på gamla tanter, ståndet försvinner på en millsekund
Lite nyfiken bara, när/var brukar du få ovälkommet stånd då?
Hände för övrigt mig en gång att det började rycka i baguetten när jag stod krokimodell. Har för mig att jag typ tänkte på möglig kattmat, men kommer inte riktigt ihåg. Var liksom som ett töcken i skallen av fullständig panik.
Ett tips från YT är att tvinga blodet i ballen någon annanstans.
Genom att flexa med bröstmusklerna och armmusklerna nån halvminut, så drar sig blodet dit.
I kommentarerna skrev någon, har du någon i närheten, be denne ge dig en pungspark.
e du man?
skrev t min pojkvän o han påstår att de va de dummaste han hört
Men hur svårt kan det va? Det är väl bara tänka på att knulla din mormor analt doggystyle eller Greta Thunberg som smörjer in sig själv med bajs och pullar typ.