2025-03-24, 19:06
Avslutad
Går "bra" för mig o ta akuamma i toss and wach, men beställt kapslar.

Återkommer med omdöme när jag provat akuamma fler gånger.

Det jag kan säga att det hjälper mot lindrig kratom-AT. Hade gärna provat denna under kritisk kratomabstinens.

Men mot lindrig kratomabstinens -Rekommenderar.

Detta är mina empiriska upplevelser. Dina kan skilja sig från mina.
-
Senast redigerad av Flashbackwards 2025-03-24 kl. 19:16.
Citera
2025-03-24, 20:19
Avslutad
Du måste få i dig närmare ett kilo (eller mer) akuammapulver på en gång för att nå en dödlig dos – teoretiskt.

Ny uppskattning för dig (95 kg) över 12h:
LD50 för akuammapulver på 5h: 970 g – 1,94 kg

Över 12 timmar (med viss nedbrytning): uppskattningsvis 1,2 – 2,5 kg pulver

Chatgpt.

Låter omöjligt. Om du försöker och lyckas ska jqg våldgästa din begravning o pissa på allq gäster.
Senast redigerad av Flashbackwards 2025-03-24 kl. 20:22.
Citera
2025-04-07, 11:25
Avslutad
Dubbelpost. Hoppas ni kan förlåta mig.
Senast redigerad av Flashbackwards 2025-04-07 kl. 11:30.
Citera
2025-04-07, 11:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackwards
Går "bra" för mig o ta akuamma i toss and wach, men beställt kapslar.

Återkommer med omdöme när jag provat akuamma fler gånger.

Det jag kan säga att det hjälper mot lindrig kratom-AT. Hade gärna provat denna under kritisk kratomabstinens.

Men mot lindrig kratomabstinens -Rekommenderar.

Detta är mina empiriska upplevelser. Dina kan skilja sig från mina.
-

Provat akuamma upp till 60g över en dag. Ville testa den ordentligt.

Jag behöver ta 10g akuamma för lindring av lättare obehag/oro. 20g mot insomnia, starkare obehag, oro. Sen när man försöker gå högt blir jag ganska starkt avslappnad, mkt milt stimulerande. Mkt tröttande effekt. Förbättrat humör.

Meeeen om du tar så höga doser slutar du med att spy. Bara provat i toss and wash högq doser. Kapslar är bättre mot illamåendet för de som orkar pyssla med den delen.

Akuamma är värdelöst ur russyfte. Kanske extrakt... Kan... Va nåt..

Läs: https://erowid.org/experiences/exp.php?ID=113012 (orkar inte läsa det nu själv)
Citera
2025-04-11, 14:14
Medlem
Astronauttis avatar
Hur många gram innehåller en tesked ungefär?
Citera
2025-05-16, 09:45
Medlem
Oxytorsks avatar
Väntar på en påse av detta. Ska ju tydligen binda till opiat reseptorerna, någon som provat nyligen och kan komma med info?
Citera
2025-05-16, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oxytorsk
Väntar på en påse av detta. Ska ju tydligen binda till opiat reseptorerna, någon som provat nyligen och kan komma med info?
Jag ska prova idag. Återkommer! Utav alla kratomalternativ så känns denna mest lovande, på papper i alla fall. Läst att smaken ska vara fruktansvärd så blir nog att fylla tomma kapslar som jag har kvar från kratomtiden.
Citera
2025-05-16, 10:17
Medlem
Oxytorsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knubbisarne
Jag ska prova idag. Återkommer! Utav alla kratomalternativ så känns denna mest lovande, på papper i alla fall. Läst att smaken ska vara fruktansvärd så blir nog att fylla tomma kapslar som jag har kvar från kratomtiden.
Ja återkom gärna, för min del behöver jag något som är lugnande ,smärtstillande och inte syns på urinprov. Hoppas verkligen på denna!
Citera
2025-05-16, 11:16
Medlem
Citat:
Ja återkom gärna, för min del behöver jag något som är lugnande ,smärtstillande och inte syns på urinprov. Hoppas verkligen på denna!
Yes, återkommer så fort jag testat, nån gång på eftermiddagen. Jag vill bara ha något som stimulerar mina opioidreceptorer litegrann för att ta bort suget efter kratom och opiater och för att kunna känna mig lite nöjd med tillvaron för sen jag slutade med kratom så känns det hela tiden som något saknas och jag känner mig aldrig nöjd och tillfreds.

Undrar vad en lämplig dos är? Ca 5g kanske? Har ingen våg så börjar med ungefär en matsked, det bör vara strax över 5g.

Har du provat några av dom andra kratomalternativen?
Citera
2025-05-16, 11:57
Medlem
Oxytorsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knubbisarne
Yes, återkommer så fort jag testat, nån gång på eftermiddagen. Jag vill bara ha något som stimulerar mina opioidreceptorer litegrann för att ta bort suget efter kratom och opiater och för att kunna känna mig lite nöjd med tillvaron för sen jag slutade med kratom så känns det hela tiden som något saknas och jag känner mig aldrig nöjd och tillfreds.

Undrar vad en lämplig dos är? Ca 5g kanske? Har ingen våg så börjar med ungefär en matsked, det bör vara strax över 5g.

Har du provat några av dom andra kratomalternativen?
Har inte provat något än, detta blir första. Man får nog dosera ganska högt för att få effekt. Tänkte prova blanda i vatten och dricka som med Kratom men detta ska tydligen smaka skit. Har du tips på annat som kan funka?
Citera
2025-05-16, 12:09
Medlem
Citat:
Har inte provat något än, detta blir första. Man får nog dosera ganska högt för att få effekt. Tänkte prova blanda i vatten och dricka som med Kratom men detta ska tydligen smaka skit. Har du tips på annat som kan funka?
Tänkte oxå prova dricka det precis som jag gjorde med kratom men tror smaken gör att det blir svårt, i samma fall fyller jag tomma kapslar som jag har liggandes hemma. Hoppas verkligen att det funkar någorlunda! Är fan desperat alltså. Tomrummet som kratom lämnade efter sig är fan enormt!
Citera
2025-05-16, 17:43
Medlem
Citat:
Nu har jag testat. Fyllde 10st kapslar då smaken är grotesk. Sjukt jävla bittert och smaken satt kvar ett tag även fast jag sköljde munnen och åt lite. Kan inte påstå att jag kände något, lite lugnare möjligtvis. Däremot så tycker jag att det tog bort det värsta suget efter kratom. Ska prova dubbla dosen ikväll eller imorgon.

Provade även växten Kanna och den gav faktiskt rätt skön effekt men jäklar va det bränner i näsan när man snortar det men skön effekt faktiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in