2025-03-12, 22:55
Avstängd
randomdudeReloadeds avatar
Har läst på lite om akuamma och det verkar vara ett lovande alternativ till kratom. Någon som testat? Vad är en vanlig dos på? Hur länge varar en dos?
Citera
2025-03-14, 18:45
Avslutad
Av alla kratomalternativ verkar denna bäst för lugnande effekt vad jag läst av användarrapporter på reddit.

Smaken lär vara mycket värre än kratom dock. Så pass att en del bara kan ta det i kapselform.
Citera
2025-03-14, 19:24
Avstängd
randomdudeReloadeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackwards
Av alla kratomalternativ verkar denna bäst för lugnande effekt vad jag läst av användarrapporter på reddit.

Smaken lär vara mycket värre än kratom dock. Så pass att en del bara kan ta det i kapselform.
Har du några planer på att köpa? om man inte tar i kapsel, kan man bara blanda med vatten och dricka som med kratom?
Citera
2025-03-14, 19:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av randomdudeReloaded
Har du några planer på att köpa? om man inte tar i kapsel, kan man bara blanda med vatten och dricka som med kratom?

Jag kommer nog prova denna och kanske fler kratomalternativ. Återkommer med rapport isåfall!

Akuammapulver ska man kunna ta i toss and wash som jag förstått det. Lär smaka förjävlig dock.

Men ha inte för höga förhoppningar om akuamma. Blir glatt förvånad om jag får bra effekt av det.
Citera
2025-03-14, 20:55
Avslutad
Citat:
Jag kommer nog prova denna och kanske fler kratomalternativ. Återkommer med rapport isåfall!

Akuammapulver ska man kunna ta i toss and wash som jag förstått det. Lär smaka förjävlig dock.

Men ha inte för höga förhoppningar om akuamma. Blir glatt förvånad om jag får bra effekt av det.

Jag rekommenderar kapslar. Smakade på pulvret igår och det var verkligen extremt bittert.

Intog nyss 3x700mg kapslar, första dosen, får se om det ger något.
Citera
2025-03-14, 21:01
Medlem
Jag kunde inte låta bli...

Tog en halv tesked och hade i lite kokande vatten. Sen rörde om, lite kallt vatten för att få ner tempen och svepte.

Satan i helvete vad bittert! Smakar som ett destillat av torkad gammaldansk. Inte helt otrevligt ihop med öl efteråt.
Citera
2025-03-14, 21:30
Medlem
Jo men det här var i alla fall nånting. Har blivit lite trött och avslappnad, men det sitter mycket mer i huvudet, kratom gav mer ett kroppsligt lugn.

Måste prova utan alkohol imorn.
Citera
2025-03-14, 23:05
Avslutad
Har tagit närmare 5 gram. Lite trött blir man, men det är allt jag märkt.

Ska ju visst vara bra för smärtlindring så man kan ju ta det om alvedonen är slut.
Citera
2025-03-14, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rabbits
Har tagit närmare 5 gram. Lite trött blir man, men det är allt jag märkt.

Ska ju visst vara bra för smärtlindring så man kan ju ta det om alvedonen är slut.
Försvann fort gjorde det med? En timme efter det kom tyckte jag det var helt borta.
Citera
2025-03-14, 23:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AlmostIdiot
Försvann fort gjorde det med? En timme efter det kom tyckte jag det var helt borta.

Ja verkligen, lär inte hända mycket mer än så.

Vi får väl invänta javanica, men med tanke på hirsuta har jag inga större förhoppningar.

Jag undrar verkligen vad det är SS och KS ska lansera, om det är samma som KE lär ju knappast verksamheten gå runt.
Citera
2025-03-15, 17:07
Avslutad
Citat:

https://erowid.org/experiences/exp.php?ID=109544

Sorry, måste rätta mig själv: Toss and wash låter som en kass ide. Man får göra kapslar helt enkelt.
Citera
2025-03-21, 19:24
Medlem
Tagit två teskedar totalt i te.
Effekten skulle jag väl beskriva som mycket kortvarig och i någon mån jämförbar som den första effekten av att ha tagit kratom, lite lite avslappnad i skallen. Men tyvärr så försvann det på typ 30 minuter. Smakade också riktigt j-a- illa, var tvungen att skölja käften med söt läsk för att få bort den bittra hemska eftersmaken som sitter i ordentligt efter en kopp med detta i.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in