• 1
  • 2
2025-03-14, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DetLillaNarrativet
Har sett några sådana klipp under parollen cuntbusting. Då ställer sig kvinna i fråga lite bredbent, sedan blir hon sparkad i skrevet. Det låter lite som när man gör en "piska" av en våt handduk och snärtar den i en kakelvägg.

Hade du som kvinna haft lust att bli sparkad i skrevet? Har du blivit det och testat på? Vad tyckte du? Vad hade du tyckt om din pojkvän kom med det som förslag?

Utgå nu inte ifrån att man börjar med att sparka hårt utan lite löst för att successivt öka med tiden.
Jag säger absolut nej till det som man då kvinnor kan bli skadade för livet av detta så ett stort DONT på den!!!!
Citera
2025-03-14, 17:48
Medlem
LordEldritchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smekarn87
Jag tror verkligen att den mest centrala frågan är att man egentligen inte kommer fram till något kring kinks genom att rationalisera kring det. Inga liknelser eller resonemang kan förklara varför folk gillar/ogillar saker.
Du har absolut rätt.
Citera
2025-03-14, 17:54
Medlem
Tror det är bättre du frågar kvinnor du hamnar i denna situation med om de gillar det, än att fråga flashback.
Citera
2025-04-17, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DetLillaNarrativet
Har sett några sådana klipp under parollen cuntbusting. Då ställer sig kvinna i fråga lite bredbent, sedan blir hon sparkad i skrevet. Det låter lite som när man gör en "piska" av en våt handduk och snärtar den i en kakelvägg.

Hade du som kvinna haft lust att bli sparkad i skrevet? Har du blivit det och testat på? Vad tyckte du? Vad hade du tyckt om din pojkvän kom med det som förslag?

Utgå nu inte ifrån att man börjar med att sparka hårt utan lite löst för att successivt öka med tiden.
Om någon gör det på felaktigt sätt kan kvinnan bli förlamad tänk på det ! Då är det ej så roligt längre.
Citera
2025-04-18, 09:45
Medlem
Japp! ALLA kvinnor älskar en redig spark rätt på fittan!
Det är bara att testa på random brud på stan så ska du se på kåthet.
Citera
2025-04-19, 00:34
Medlem
Neksnors avatar
En skrevspark, alltså en spark på fittan eller en pungspark, bör vara väldig annorlunda. Själv har jag bara testat, ofrivilligt, pungspark, och det var en väldigt speciell känsla dock inget som jag kopplade till något sexuellt, vilket förvisso kan ha att göra med att sexuellt sammanhang saknades. En fittspark bör, om jag tolkat kvinnors anatomi någorlunda rätt, vara något helt annat, jag skulle gissa på ett mellanting mellan spark på ben och spark på muskel/mjukdel. Så det rent fysiska bör inte vara så konstigt eller upphetsande med fittsparkar, men sedan finns det givetvis folk som tänder på allt möjligt konstigt.
När det gäller pungspark så är upplevelsen så annorlunda att jag mycket väl kan tänka mig att det kan vara "skönt" på något sätt om det utförs rätt.
Citera
2025-04-22, 23:14
Medlem
SaintDamiens avatar
Min tjej gör det
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto