2025-03-12, 09:28
Medlem
Om ni inte lyssnat p podden "Betting Stories" med den gamle Svenska Spel-profilen Johan Elevant kan jag verkligen rekommendera er att gra det. Riktigt bra. verlgset allt annat i genren jag hrt p svenska. Eller vad tycker ni?
Citera
2025-03-12, 20:36
Medlem
Nord88s avatar
Jo, den r bra. Man br dock vara hyfsat initierad i branschen fr att f maximalt utbyte utav podden. Lyssnade p de fem frsta avsnitten nr de kom, s har lite att lyssna ikapp. Som fd. yrkesspelare fick jag stor respekt fr att han inte dummade ned programmet fr att attrahera en bredare lyssnarskara, hoppas nivn hlls upp.

Jag tror inte att det r s kul fr en yngre hobbyspelare att brja lyssna, man br nog ha hllit p ett tag och ha ett serist frhllningsstt fr att frst vad vrde r och hur marknaden fungerar/fungerade frr.
Citera
2025-05-19, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nord88
Jo, den r bra. Man br dock vara hyfsat initierad i branschen fr att f maximalt utbyte utav podden. Lyssnade p de fem frsta avsnitten nr de kom, s har lite att lyssna ikapp. Som fd. yrkesspelare fick jag stor respekt fr att han inte dummade ned programmet fr att attrahera en bredare lyssnarskara, hoppas nivn hlls upp.

Jag tror inte att det r s kul fr en yngre hobbyspelare att brja lyssna, man br nog ha hllit p ett tag och ha ett serist frhllningsstt fr att frst vad vrde r och hur marknaden fungerar/fungerade frr.

Jo det har du skert rtt i. Hobbyspelare utan vilja att utvecklas fr knappast ut s mkt av podden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in