2025-03-13, 19:15
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonKilluminati
Och hur menar du att Daki skulle ha tjänat pengar nog för att köpa dyra klockor, märkeskläder och lyxbil efter lyxbil? Shurda-life tishorna ;D hahaha

OT: F är en känd skojare, och nu hann karman äntligen ifatt honom, en mytoman som bokstavligen satte sin arbetsgivare och kusin i skiten, en loser med 1 mille hos kronis som varken kan få lägenhet, hyra bil eller ens ett mobilabonnemang.

Ärligt talat så har jag också funderat hur han har råd med sin dyra livstil, men det är något jag inte har något med att göra. Det är säkert lagligt.
Shurda gick ju bra eftersom det är kvalitetsgrejer.

Vem är F?
Citera
2025-03-13, 20:36
Medlem
UppmarksamhetsHoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmsi1337
Jan Emanuel förekommer på Krim fup i två fall och säkert med om ett par domar
https://www.krimfup.se/search/jan-emanuel-norrtalje

Men han verkar aldrig ha åtalats för det som nämns i TS.
Är han dömd sedan tidigare också ? Hur blev han ens politiker om han är dömd.

Vad menar du med det feta?
Tror du att politiker som grupp är renhåriga? Att de typ är som samvetsgranna (de som är) präster eller vad? Politiker som grupp är sannolikt mer kriminella än folk flest. Var inte Stalin bankrånare innan han blev ledare? Hitler satt i fängelse. Tycker inte man hör något annat än hur kriminella politiker är jämt och ständigt.
Citera
2025-03-13, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Ärligt talat så har jag också funderat hur han har råd med sin dyra livstil, men det är något jag inte har något med att göra. Det är säkert lagligt.
Shurda gick ju bra eftersom det är kvalitetsgrejer.

Vem är F?

Att gå bra är en sak, att gå så bra att du har bil för 2 mille och klocka för 500 k, njaaaa. Men absolut du har rätt, hade han flytt landet så hade han knappast återvänt för att semestra, men skitsamma, det är inte min ensak. Är han krim och håller sig under radarn, så är det inte min ensak att moralpredika.

Med F syftar jag på den som greken pressade på pengar, F*bio D*nho, snubben som lånat pengar av janne och sen inte pröjsat, det är bra att han fick i sig till slut. Det är alldeles för många skojare där ute som håller på det här sättet i Sthlm. En riktig loser är han vad han är.
Citera
2025-03-13, 22:31
Medlem
Citat:
Vilket jävla skitsnack.

Daki, Loui, är knappast några kriminella personer.
Loui är ju gammal HA.
Citera
2025-03-13, 22:36
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Loui är ju gammal HA.

Är han det fortfarande?
Citera
2025-03-13, 22:41
Medlem
Citat:
Är han det fortfarande?
Han är inte ute i bad standing, valde att "kliva av" för filmkarriären som aldrig blev. Vad tror du själv?
Citera
2025-03-13, 22:43
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Han är inte ute i bad standing, valde att "kliva av" för filmkarriären som aldrig blev. Vad tror du själv?

Uppenbarligen måste jag ändra min snäva syn på kriminella. Att vissa av dom kan vara trevliga och vettiga. Iallafall sålänge man inte blir ovän med dom.
Citera
2025-03-13, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Jag påstår inte att du ljuger, undrar bara hur du vet att den är fejk? Är det något du också kan bevisa?
Med dagens AI kan man aldrig veta, så det kan mycket väl vara så att du har rätt.

Det kom tidigare i tråden uppgifter om att en rättegång skulle hållas idag klockan 09:00 i Solna tingsrätt.
Jag passade på att kolla vad för mål som går idag.
B 10637-24 - Försök till mord m m
B 11094-22 - Grovt bedrägeri

Det är väl två av de mål som skulle kunna stämma in på vad tråden handlar om. Båda avslutas 16:30 och efter det antar jag att vi i så fall får veta något, förhoppningsvis via media.
Update?
Citera
2025-03-13, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falurouge
Update?

Målet är B 10637-24, och inget annat.
Citera
2025-03-14, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falurouge
Update?
FUP: https://delafil.se/16739cdd50fae0ed/...B_10637-24.zip
Citera
2025-03-14, 03:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErikHae86
Det klart att Jan E Är insyltad.
Man blir näsran chockad över hur dum en snubbe som enligt sig själv är god för halv miljard är?

Jag menar : det är ju allmänt känt att Greken är i krig med andra gäng.
Han kan ju inte skydda Jannes familj och släkt om andra sidan bestämmer sig för att gå på Janne med anhöriga.

Han sätter ju potentiellt familjen o egna säkerheten i livsfara för en summa sum är väldigt liten för honom.....

Jan tycker det är coolt helt enkelt. Han ligger med 20åringar, postar bilder på HD:s stationerade på båtar, umgås med gängkriminella, köper dyra klockor, trycker anabola. Han är väl helt enkelt gängkriminell? Det råkar bara vara så att han också har hunnit med annat i livet. Troligtvis väldigt intelligent mångsysslare men likväl gängkriminell lär nog vara psykopat också.
Senast redigerad av Periodic 2025-03-14 kl. 03:21.
Citera
2025-03-14, 09:21
Medlem
Kan det vara så att Greken försöker sno Jannes fordran / driva in den själv obefogat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in