• 1
  • 2
2025-03-11, 10:01
Medlem
prokaryotkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jan-sandelius
Frågan vänder sig mer specifikt till äkta medium.

Det där är bara din åsikt. Du vet inte vilka paranormala krafter jag är i kontakt med.

Det finns inga "äkta medium". ALLA som testats under kontrollerade förhållanden har kört rakt ned i diket med sin mumbo jumbo.
Citera
2025-03-11, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av prokaryotkungen
Det där är bara din åsikt. Du vet inte vilka paranormala krafter jag är i kontakt med.

Det finns inga "äkta medium". ALLA som testats under kontrollerade förhållanden har kört rakt ned i diket med sin mumbo jumbo.
På Facebook har jag fått en del information som bekräftar att det finns äkta medium..men jag vill prata med så många medium som möjligt så jag testar här på flashback oxå.
Citera
2025-03-11, 18:42
Medlem
GretaKnullbergs avatar
Citat:
På Facebook har jag fått en del information som bekräftar att det finns äkta medium..men jag vill prata med så många medium som möjligt så jag testar här på flashback oxå.
Facebook är ju meckat för vetenskap så har du läst det där är det helt klart faktum
Citera
2025-03-11, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GretaKnullberg
Facebook är ju meckat för vetenskap så har du läst det där är det helt klart faktum
Tror du är ironisk..I vilket fall så verkar jag fått bättre respons på Facebook än här..finns dåligt med äkta medium här uppenbarligen.
Citera
2025-03-11, 19:09
Medlem
GretaKnullbergs avatar
Citat:
Tror du är ironisk..I vilket fall så verkar jag fått bättre respons på Facebook än här..finns dåligt med äkta medium här uppenbarligen.

Det är jag på Facebook som du pratat med så du vet. Det är definitivt rövtrollet gaylord m swagger som springer omkring i det huset. Jag är äkta medium.
Citera
2025-03-11, 19:19
Medlem
Citat:
Det är jag på Facebook som du pratat med så du vet. Det är definitivt rövtrollet gaylord m swagger som springer omkring i det huset. Jag är äkta medium.
Du verkar inte ha så hög iQ..utan framstår som ett troll i nedre tonåren.
Citera
2025-03-11, 19:23
Medlem
GretaKnullbergs avatar
Citat:
Du verkar inte ha så hög iQ..utan framstår som ett troll i nedre tonåren.

Nej jag är äkta medium.
Citera
2025-03-12, 10:01
Medlem
prokaryotkungens avatar
Citat:
Nej jag är äkta medium.

Kan du frammana min faster Ulla? Hon är skyldig mig en flaska sprit och eftersom dödens jämmerdal inte är så jävla högbetald så skulle jag vilja dropkicka henne, via ett medium, i ansiktet några gånger.

Jo, men det är sant att Facebook har de bästa mediumen. Eftersom de på Facebook kollar inläggen där så finns det bara 100% sanning på hela deras sociala plattform.
Citera
2025-03-12, 12:23
Medlem
GretaKnullbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prokaryotkungen

Kan du frammana min faster Ulla? Hon är skyldig mig en flaska sprit och eftersom dödens jämmerdal inte är så jävla högbetald så skulle jag vilja dropkicka henne, via ett medium, i ansiktet några gånger.

Jo, men det är sant att Facebook har de bästa mediumen. Eftersom de på Facebook kollar inläggen där så finns det bara 100% sanning på hela deras sociala plattform.

Hon hälsar att du kan köra upp den flaskan nånstans! Mvh Ulla.

Aa precis Facebook är enbart fakta och vetenskap
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in