2025-03-12, 07:17
Avstängd
Onuzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MudOven
200k för att fimpa någon är fan ingen vidare betalning.

Vad är detta för jävla priser? Trodde druglordzen i Sverige var rika som troll.

Hade jag varit nån form av "maffiaboss" (jag ser inte kaozfolk som maffia öht) så hade jag antagligen anlitat torpeder eller byggt upp en egen lite avdelning med yrkesmördare.

Ska man fimpa rivaler så finns det 2 sätt:

1. Skräck & terror dvs tortera/lemlästa långsamt innan man släcker ljuset på den olycklige och då ska allt filmas och läggas ut som en varning. Då börjar man nederst i ledet på motståndarsidan. Tänk er "kartellstyle", inte en jävel kommer våga joina den sidan.

2. Skicka en yrkesmördare med uppdrag att utrota hela toppen på motståndarens sida så faller hela korthuset den vägen.
Wow. När jag läser din skit så ser jag först limousiner med kostymklädda grabbar, sen växlar du och då ser jag filmen machete framför mig.

Du fattar att detta händer på riktigt va? Ingen film gubben. Sen har dessa kvotflyktingar cirkus 70 i iq vilket gör allt med planering ganska problematiskt.
Citera
2025-03-12, 07:36
Medlem
fittanstickerframs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MudOven
200k för att fimpa någon är fan ingen vidare betalning.

Vad är detta för jävla priser? Trodde druglordzen i Sverige var rika som troll.

Hade jag varit nån form av "maffiaboss" (jag ser inte kaozfolk som maffia öht) så hade jag antagligen anlitat torpeder eller byggt upp en egen lite avdelning med yrkesmördare.

Ska man fimpa rivaler så finns det 2 sätt:

1. Skräck & terror dvs tortera/lemlästa långsamt innan man släcker ljuset på den olycklige och då ska allt filmas och läggas ut som en varning. Då börjar man nederst i ledet på motståndarsidan. Tänk er "kartellstyle", inte en jävel kommer våga joina den sidan.

2. Skicka en yrkesmördare med uppdrag att utrota hela toppen på motståndarens sida så faller hela korthuset den vägen.

Du har sett för mycket film
Citera
2025-03-12, 07:47
Medlem
StonedMonkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mommysnewtits
Alla dessa listor..
Hur får man betalt? Och vem ska man höra av sig till liksom?
Det kan ju lika gärna vara en finnig tonåring i sitt svettiga pojkrum som skriver upp lite random namn och summor, kallar den för dödslista och skickar runt den..

Förövrigt,
kan man inte gör "jobbet" själv så visar det ju bara på vilka fega människor det är som pysslar med såna här såkallade gäng.
Den såkallade ledaren sitter och trycker undangömd nånstans som en liten kärring!

Vad är det som är så häftig med att hamna på sis eller i fängelse?
Det visar ju bara på att man är sjukt oduglig på att göra brott som är grövre än att snatta en lösviktsgodis på Ica.
Vilken status!

Man får inte betalt. Dom som gör listorna skiter i, dom vet att den tonåring som utför dådet ändå kommer gripas.
Citera
2025-03-12, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onuzy
Wow. När jag läser din skit så ser jag först limousiner med kostymklädda grabbar, sen växlar du och då ser jag filmen machete framför mig.

Du fattar att detta händer på riktigt va? Ingen film gubben. Sen har dessa kvotflyktingar cirkus 70 i iq vilket gör allt med planering ganska problematiskt.

vad han menar är att han skulle betala extra för att få någon med mer kompetens. att skicka en iq 66 somalier in i ett område med en kalle är inte så smart. risken att negern skjuter fel kille har vi sett en massa gånger nu. och åldern på dom gör att dom är livrädda själva när dom skjuter. en vuxen person som kan hålla huvudet kallt och kan jobba metodiskt är ju självklart att föredra.
Citera
2025-03-12, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pogbasshoes
Oväntat många svenskar på listan, hade räknat med 100% import!

Två stycken, är det många i din värld?
Citera
2025-03-12, 11:22
Medlem
O*car J*hansson känner jag nog tre stycken som heter, får man samma betalt för alla eller 300k för varje? Står ju inte någon närmare beskrivning på vilken tänker jag
Citera
2025-03-12, 11:24
Medlem
Ichwills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Många ?? Typ 2 st av 27 st!
3
Citera
2025-03-12, 11:24
Medlem
nästan värt för en privatperson att plocka på sig några av dessa namn ju. bra pensionssparande
Citera
2025-03-12, 11:48
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cannabiddi
O*car J*hansson känner jag nog tre stycken som heter, får man samma betalt för alla eller 300k för varje? Står ju inte någon närmare beskrivning på vilken tänker jag
Guccisomalierna kanske plockar random viting för alla ser likadana ut.
Citera
2025-03-12, 12:10
Medlem
2n00b4Us avatar
Är alla personer på listan från Södertälje eller är det ett nätverk i Södertälje som har lagt ut listan?
Citera
2025-03-12, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ichwill
3
ok 3st! Inte så många ändå! Men vinsten kommer lite senare
Citera
2025-03-12, 12:39
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
ok 3st! Inte så många ändå! Men vinsten kommer lite senare
Har några av genierna på TV4 granskat listan och kommit fram till att den är ett hot mot autister eller sosskärringar? De brukar vara frikostiga, men åsiktskorridorstrogna, när de granskar saker.

Men hursomhelst. Får polisen catfisha IQ-somalier med förfrågningar om att japp någon? Om någon erbjuder sig utföra ett mord kan bängen då göra en bevisprovokation för att få in bokstavskombinationsbarnet på ett klankontrollerat boende?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in