2025-03-10, 23:39
Medlem
smellybuttlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DRAVKCAB
Nej det är olaga intrång och olagligt paraderande, inte statskupp som vissa kallar det.

Bra, då är vi överens om att några brända teslor är skadegörelse och inte terrorism?
Citera
2025-03-10, 23:41
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Joe Rogan 🤡
Det finns tyvärr ingen höger kvar i USA, enbart en personkult som mest tänker på ledarens väl. Men fortsätt köpa TSLA du 🤣

Den konservativa högern utrotade sig själv medelst svaghet. Ingen respekterar svaghet inte ens vänstern som dyrkar svaghet. Det finns bara ett sätt att prata med vänstern och det är med batonger, tårgas och arbetsläger.

Högern förlorar bara på att vara svag.
Citera
2025-03-10, 23:41
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Letsdothisnow
Nej det var det inte. Tror du jorden är platt?
Kan du förstå sarkasm eller har du aspbergers?
Citera
2025-03-10, 23:42
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster
Den konservativa högern utrotade sig själv medelst svaghet. Ingen respekterar svaghet inte ens vänstern som dyrkar svaghet. Det finns bara ett sätt att prata med vänstern och det är med batonger, tårgas och arbetsläger.

Högern förlorar bara på att vara svag.
Det är ändå uppfriskande att du inte hymlar med din fascism. My heart goes out to you, eller nåt.
Citera
2025-03-10, 23:43
Citat:
Ursprungligen postat av ..GodJul..
Så du supportar att terrorister eldar upp andras privata egendomar om egendomen är tillverkad av en politisk meningsmotståndare? Skulle du även göra det om någon eldade upp din bil i morgon för att du röstar på MP?

Jag är väl inte konservativ för fem öre, trots att jag hatar blattar och massinvandring, men brukar ändå klumpas in i det facket. Jag skiter i om rikemansbilar sätts i brand. Arbetarklassen kör fan ändå inte Tesla, så om någon slipsfitta får sitt ekipage uppbränt kliar det inte mig över huvud taget.

Kul med lite mer action på gatorna, även om det känns missriktat och långsökt. Hade välkomnat en svensk motsvarighet.
Citera
2025-03-10, 23:44
Citat:
Det är ändå uppfriskande att du inte hymlar med din fascism. My heart goes out to you, eller nåt.

Har aldrig påstått annat än att jag är fascist. Men du applåderar alltså sabotage, upplopp och skadegörelse?
Citera
2025-03-10, 23:46
Medlem
DRAVKCABs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smellybuttler
Bra, då är vi överens om att några brända teslor är skadegörelse och inte terrorism?

Det är klart att det är terrorism när det är en systematiskt aktion.

Som sagt detta är bara uppstarten och början på åratal av vänsterterrorism i USA, mark my words.
Citera
2025-03-10, 23:48
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
1 Har aldrig påstått annat än att jag är fascist. 2 Men du applåderar alltså sabotage, upplopp och skadegörelse?
1 Bra, tack för ärlighet.
2 Nej, verkligen inte mot vanliga Tesla-ägare. Sabotage mot ryska armén applåderar jag.
Citera
2025-03-10, 23:52
Citat:
1 Bra, tack för ärlighet.
2 Nej, verkligen inte mot vanliga Tesla-ägare. Sabotage mot ryska armén applåderar jag.

Har inget emot sabotage mot ryska armén men låt oss hålla oss till Topic.

Håller du med TS om att vänstern i USA blir alltmer våldsam, och att något bör göras för att stävja detta, och vad isf, fritidsgårdar?
Citera
2025-03-10, 23:54
Medlem
Citat:
Har aldrig påstått annat än att jag är fascist. Men du applåderar alltså sabotage, upplopp och skadegörelse?

Ni har inte ensamrätt på dessa fina egenskaper.
Citera
2025-03-10, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DRAVKCAB
Det är klart att det är terrorism när det är en systematiskt aktion.

Som sagt detta är bara uppstarten och början på åratal av vänsterterrorism i USA, mark my words.

Är abort massmord?
Citera
2025-03-10, 23:56
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Har inget emot sabotage mot ryska armén men låt oss hålla oss till Topic.

Håller du med TS om att vänstern i USA blir alltmer våldsam, och att något bör göras för att stävja detta, och vad isf, fritidsgårdar?
USA är till att börja med ett våldsamt land. Den våldsamma ”vänstern” är dock extremt liten i USA. Att dom triggas att begå våldsbrott nu är inte så konstigt. FBI har säkert örnkoll på dom flesta. Det är bara att bura in dom och gå vidare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in