2025-03-11, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av holmium
De fetade:

När blev Ukraina Zelenskys land?

Zelensky är jude och judarna påstår själva att Israel är "deras" land ?

Får inte ihop dina påstående med faktiska förhållanden.

Kanske när han föddes och växte upp där i Ukraina?
Citera
2025-03-11, 14:23
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan531
Varför fortsätter du jobba på att få den titeln då...?

Vem dör i Sverige menar du? Du förstår uppenbarligen inte ens uttrycket så jag skall dumma ner det för dig valpen. Det är meningslöst att vara kung över inget, det är meningslöst att vara president utan folk. Zelensky skiter uppenbarligen totalt i om någon ens finns kvar, detta är textbok psykopati, dvärgdiktatorn vill vara kung av sand.
Citera
2025-03-11, 14:37
Medlem
fitz-humes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DRAVKCAB
Ja precis som USA när dom hittade på att Kuba inte fick ingå en militär allians med Sovjetunionen 1962 och var ca 20 minuter från WW3 efter det att USA försökt störta den Kubanska regimen genom ett antal försök. Eller när USA invaderade Vietnam, Korea, Libyen, Afghanistan, Irak.

Ryssland vill inte ha Nato in vid sina viktigaste baser. Ryssland agerade när Ukraina bombade sin Ryska minoritetsbefolkning som fördömdes av ett antal organisationer när det begav sig bla Amnesty.

Ett krig som många bedömare sett som en solklar eskalation av drygt 20 års forcering. Du kan lyssna på Jeffrey Sachs som har utmärkt kunskap om ämnet om du vill ha lite bildning om historia utanför propagandan.

Varför kan du inte bara erkänna att du hatar Ukraina för att de vägrar lyda din husse i Kreml? Istället tjatar du om NATO och rysshoran Jeffrey Sachs så fort man kommer in på ämnet om de oprovocerade ryska krigsbrotten i Ukraina. Kopplingen till Kuba är direkt löjlig.
Citera
2025-03-11, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Vem dör i Sverige menar du? Du förstår uppenbarligen inte ens uttrycket så jag skall dumma ner det för dig valpen. Det är meningslöst att vara kung över inget, det är meningslöst att vara president utan folk. Zelensky skiter uppenbarligen totalt i om någon ens finns kvar, detta är textbok psykopati, dvärgdiktatorn vill vara kung av sand.
Jag syftade mest på king av ordet "retards" vilket passar dig eftersom du verkar bl a tycka att Ukraina ska gå med på vad vilka fredsvillkor som helst!

Gällande att du kallade mig valpen så hade jag nog redan byggt upp ett framgångsrikt företag innan du ens var i blöjåldern,
och på ditt resonemang verkar du inte ens ha nått till den nivå jag hade i 7-årsåldern vilket var mycket länge sedan...
Citera
2025-03-11, 16:13
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan531
Jag syftade mest på king av ordet "retards" vilket passar dig eftersom du verkar bl a tycka att Ukraina ska gå med på vad vilka fredsvillkor som helst!

Gällande att du kallade mig valpen så hade jag nog redan byggt upp ett framgångsrikt företag innan du ens var i blöjåldern,
och på ditt resonemang verkar du inte ens ha nått till den nivå jag hade i 7-årsåldern vilket var mycket länge sedan...

Ja vad är poängen med att alla ska dö? Skall jag igen behöva förklara att bara psykopater vill vara kung av sand, vad exakt är det du inte förstår här?

Gulligt men du vill inte jämföra momsdeklaration med mig valpen, tro mig.
Citera
2025-03-12, 12:02
Medlem
holmiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nannegijala
Kanske när han föddes och växte upp där i Ukraina?

Varför har Zelensky då deklarerat att han vill göra Ukraina till ett nytt Israel ?
Citera
2025-03-12, 12:23
Medlem
Citat:
Varför har Zelensky då deklarerat att han vill göra Ukraina till ett nytt Israel ?

Antar att du tänker på detta: https://jweekly.com/2022/04/06/zelensky-ukraine-will-look-more-like-big-israel-than-europe-in-the-wake-of-russias-war/

Han syftar ju på att Ukraina, i hans ögon, behöver ha en militär beredskap lik Israels eftersom båda länderna har fiender precis vid sina gränser.
Citera
2025-03-12, 12:41
Medlem
Citat:

Ni är så söta ni i MAGA, om vartannat är Zelenski jude och nazist, allt för att passa det för närvarande rådande narrativet. Det som är sant är att han är född av judiska föräldrar men både hans föräldrar liksom han själv är sekulariserade.

Du får gärna länka till en trovärdig källa för att han ”vill göra Ukraina till ett nytt Israel”.

Det lär dessutom bli svårt för att inte säga helt omöjligt, Ukraina saknar den religiösa historik som finns i staten Israel som är av avgörande vikt för tre världsreligioner: Kristendomen, Islam och judendomen.
Citera
2025-03-12, 14:40
Medlem
holmiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Master.Palm
Ni är så söta ni i MAGA, om vartannat är Zelenski jude och nazist, allt för att passa det för närvarande rådande narrativet. Det som är sant är att han är född av judiska föräldrar men både hans föräldrar liksom han själv är sekulariserade.

Du får gärna länka till en trovärdig källa för att han ”vill göra Ukraina till ett nytt Israel”.

Det lär dessutom bli svårt för att inte säga helt omöjligt, Ukraina saknar den religiösa historik som finns i staten Israel som är av avgörande vikt för tre världsreligioner: Kristendomen, Islam och judendomen.

Jag vet inte vad du fått MAGA ifrån? Det är nog dessvärre ett hjärnspöke hos dig.

Ja Zelensky och hans anhang är övervägande ashkeNAZI-judar, inget konstigt eller tvetydigt.
Citera
2025-03-13, 12:05
Medlem
Citat:
Jag vet inte vad du fått MAGA ifrån? Det är nog dessvärre ett hjärnspöke hos dig.

Ja Zelensky och hans anhang är övervägande ashkeNAZI-judar, inget konstigt eller tvetydigt.

…och jorden är platt, kan jag tänka?
Citera
2025-03-13, 14:31
Medlem
holmiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Master.Palm
…och jorden är platt, kan jag tänka?

Det skulle faktiskt inte förvåna mig om du är en av dom som förfäktar att jorden är platt.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in