Citat:
Ursprungligen postat av
Yamatanoorchi
Håller fullständigt med dig! Men det är kanske chefen (Conny?) som ska bytas ut i första hand eftersom han inte lyckats, på flera år, få de anställda att förstå att de ska låsa dörrarna
Det också men chefer har tur att dom kan glida igenom allt för dom har i sin tur dålig koll från ovan hur dom sköter sig. Det är också ett tänk som jag hade velat förändrat i arbetsmiljön om jag hade haft möjligheten. Enda gången chefer får skit det är när det går dåligt ekonomiskt. Ju högre upp chefen sitter desto mindre skit får dom. Sen kan dom behandla sin personal som skit men det skits det i så länge siffrorna ser bra ut. Förmodligen så har han säkert samma dålig tänk som min chef som ändå ändå är en diktator men fokusera på helt fel saker att bli arg över.
Alla fall det är vissa jobb som man helt enkelt inte får glömma som kan få enorma konsekvenser då det handlar om liv och död om en fånge flyr eller får tag i något han inte borde som ex nånting som kan användas som vapen. Det är helt obegripligt för mig att man har tagit detta som en klackspark.
Hade definitivt börjat sparka högsta chefen långt innan.