2025-03-09, 22:40
Medlem
Träffat sedan en tid en ung tjej som är helt crazy och kanske nästan lika Porrskadad som en själv 😆

Grymma avsugningar har man väl fått innan men en ung brud som kan ta kuken högfrekvent balls deep både i bakluckan och halsen, jävlar vad Nice!

Vill gärna höra av er andra som kör ATM och hård facefuck. Vilken ställning under Facefucken tycker ni ger bäst känsla?personligen tycker jag bäst om själv vara i ryggläge och kunna trycka ner hennes huvud. Då har man också bästa möjlighet att kunna trycka ner henne hela vägen när sprutet kommer

Är ju sjukt skönt att spruta i röven men inget slår djupt i halsen.

Skriv gärna om era erfarenheter!
Citera
2025-03-10, 04:42
Moderator
VitKallas avatar
Erotik och sexualitet --> Sextekniker och sexhjälpmedel
/Moderator
Citera
2025-03-10, 08:00
Medlem
halaltarzans avatar
Lite nyfiken bara, vad kommer hon hårdast av då, kommer hon t.ex. när du trycker henne i tvåan (en del kvinnor gör ju visst det har jag läst här)?
Citera
2025-03-12, 07:18
Medlem
1) de tjejer som gillar ATM tycker det är lite pinsamt att de vill också, alternativt har inte tänkt tanken och överväger det inför stunden kommer "vi får se" och sen gör det.

2) Jag älskar deep throat I alla med mig i kontroll stående och hon på knä. Allra hetaste är deep throat när jag ligger i ridställnigen och leker med hennes vackra kön när hon gör deeptroat tills jag tömmer

3) vi tycker samma, men 8/10 blir anal creampie, 1/10 facial och 1/10 Ass to mouth
Citera
2025-04-05, 15:15
Medlem
Smashngrabsthlms avatar
Halsknull och tala om för henne precis innan man kommer att man tänket köra ner kuken helt i halsen för att tömma och hålla kvar kan nog vara det skönaste
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in