Citat:
Ursprungligen postat av
Milo87
Hej . Har prövat länge och googlat etc men inget fungerar . Det var för ca 3 månader sedan mitt FB konto blev avstängt pga någon försökte hacka det och min Instagram . Fick igång Instagram igen men FB står fortsatt stilla med texten
” Ditt Facebook-konto har stängts av eftersom Instagram-kontot lcjames_roman_f9h3yn inte följer våra regler.
Du har 70 dagar kvar att överklaga. Logga in på ditt länkade Instagram-konto för att överklaga vårt beslut.”
Hur fan överklagar man på Instagram ? Har letat och letat men finns fan ingenstans där jag överklaga via Instagram , någon som varit med om liknande sak ? Tack
Detsamma har hänt mej också. Först får man flera varningar i stil med: "Ditt inlägg har raderats eftersom det bryter mot våra regler". Och det handlar då om helt harmlösa inlägg som inte bryter mot några regler, ett uppenbart misstag från Facebook. Men det går inte att förklara eller förtydliga, man kan bara begära "en granskning". Det går inte att diskutera med Facebook, man blir bara avstängd.