2025-03-09, 07:54
Medlem
Nej jag är inte pryd. Inte särskilt brydd heller, man jag måste fan fråga...

Bland alla Shorts och Reels på fejan så dyker plötsligt upp en massa reklam om potenshöjande medel.
Jag har passerat 50, så jag är en målgrupp, dock inte sökt. Jag har varit aktiv på gu'vet hur många dejtingtsidor och appar som helst och även fb egen värdelösa dejtsida, och jag inser att min blotta närvaro kan spela in i spindelns nät.

Men som jag sitter och glor på en inledande sekvens typ "jag är inte bara mamma, utan även tandläkare" och förväntar mig blått mensblod i en dambinda så svajar det fram en fullfjädrad kuk. Några snabba klipp på grånade farbröder som tar ett piller och sen följer några snabba klipp med välformade damer som blir borrade av en rejäl kuk. Olika aktörer, kända från porrfilm, missionär, bakifrån, ride. Och en avslutning med en sås på bröstet. Allt ackompanjerat av en halvt datoriserad röst som minsann övertygar Testo +'s förträfflighet

Mens vitality hub, hette just denna men sett fler.

Bland annat nån Anders Janson som med obefintlig läppsynk bedyrade att dess medicinska egenskaper inte skulle påverka hjärtat utan bara ge dig ett rejäljt och varaktikt stånd. (ribbmage ,25 cm kuk och en gudomligt snygg pingla) enligt reklam.

Att jag är en enkel målgrupp för riktad reklam tar jag.
Jag störs inte nämnvärt för att jag är ensam på detta nätverk.

Frågor som dyker upp;
Hur riktad är reklamen? Får ni andra singel män 50+ som inte travar porrdiket runt, samma?
Får ni yngre män samma?
Ni som delar nätverk, för era barn å sambon samma?
Ni som gärna använder företagets wifi, får ni samma?

Jag har ju fått denna herpes från nånstans. Har ni?
Citera
2025-03-09, 08:07
Medlem
Det är för att du har pratat om det på jobbet.
Citera
2025-03-09, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tosstenpoposten

Bland alla Shorts och Reels på fejan så dyker plötsligt upp en massa reklam om potenshöjande medel.
Jag har passerat 50, så jag är en målgrupp, dock inte sökt. Jag har varit aktiv på gu'vet hur många dejtingtsidor och appar som helst och även fb egen värdelösa dejtsida, och jag inser att min blotta närvaro kan spela in i spindelns nät.

Men som jag sitter och glor på en inledande sekvens typ "jag är inte bara mamma, utan även tandläkare" och förväntar mig blått mensblod i en dambinda så svajar det fram en fullfjädrad kuk. Några snabba klipp på grånade farbröder som tar ett piller och sen följer några snabba klipp med välformade damer som blir borrade av en rejäl kuk. Olika aktörer, kända från porrfilm, missionär, bakifrån, ride. Och en avslutning med en sås på bröstet. Allt ackompanjerat av en halvt datoriserad röst som minsann övertygar Testo +'s förträfflighet

Bland annat nån Anders Janson som med obefintlig läppsynk bedyrade att dess medicinska egenskaper inte skulle påverka hjärtat utan bara ge dig ett rejäljt och varaktikt stånd. (ribbmage ,25 cm kuk och en gudomligt snygg pingla) enligt reklam.

Frågor som dyker upp;
Hur riktad är reklamen? Får ni andra singel män 50+ som inte travar porrdiket runt, samma?
Får ni yngre män samma?

Undvik porr till att börja med. Sen kan du försöka träffa en kvinna för kärlek i första hand och inte för sex. Sex är bara icing on the cake (i bästa fall).
Citera
2025-03-09, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av framtidaledare
Det är för att du har pratat om det på jobbet.
Så gör dom reklam till mig sen?
Citera
2025-03-09, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zappazen
Undvik porr till att börja med. Sen kan du försöka träffa en kvinna för kärlek i första hand och inte för sex. Sex är bara icing on the cake (i bästa fall).
Får jag mindre eller mer reklam om potenshöjande då?
Citera
2025-03-09, 08:44
Medlem
Citat:
Får jag mindre eller mer reklam om potenshöjande då?

Ja. Ditt porrintresse gör att den typen av reklam söker sig till dig. Det har med algoritmerna att göra.
Citera
2025-03-09, 08:48
Medlem
Citat:

Frågor som dyker upp;
Får ni yngre män samma?

Har hänt mig med. Är 50 år och har nyligen fått dessa reklamanuttar. Inte så jävla kul att mötas av en hästkuk när man skrollar. Obs har inte porrsurfat så det där med algoritmer funkar inte. Har förövrigt inga potens problem men får deras vidriga reklam
Citera
2025-03-09, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Har hänt mig med. Är 50 år och har nyligen fått dessa reklamanuttar. Inte så jävla kul att mötas av en hästkuk när man skrollar. Obs har inte porrsurfat så det där med algoritmer funkar inte. Har förövrigt inga potens problem men får deras vidriga reklam
En stor kuk är en klen tröst även i detta fall då

Jag fattar väl att i deras intresse lär en vass lansering (no pun) det bästa, men hur kommer de igenom filter och spärrar? Att de lever ett butterflyliv är nog klart
Citera
2025-03-09, 11:27
Medlem
Citat:
Så gör dom reklam till mig sen?

Ja. Din telefon är avlyssnad. Prata om kattmat i några dagar så kommer du få upp reklam om kattmat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in