2025-03-10, 21:13
Medlem
Kattens lek med rttan. Elfsborg tog slut efter en halvlek.
Citera
2025-03-10, 21:16
Medlem
TilhelmWells avatar
Som Djurgrdare (och vr enda chans att spela ute i Europa till sommaren) s lider jag enormt med Elfsborg. OK, de var utspelade i andra halvlek och i frlngningen s var straffen s feldmd den kan vara. Skitdomare. Fr vrigt, det enda positiva med att ha ett verlgset lag mot sig r man ha turen att ta sig ut i Europa via en fjrdeplats i AS.

Fr vrigt r Honkavaara ett skmt till trnare. Laget lcker som ett sll. 2-2 mot feckin Oddevold och slppa fyra hemma mot Gteborg... Gr inte laget jobbet mot Pafos p konstgrset hemma s ska han bort i sommar. Vad fan hnde?
Citera
2025-03-10, 21:17
Krampaktig 1-0 seger tidigt p ret, check. Blande frn motstndssupportrar, check. Mumma.

Frvntade mig mer av Elfsborg och deras fantastiska fotboll som man ftt lsa om hr.
Citera
2025-03-10, 22:36
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kundalini
Nej d.

Segern var ett bestllningsjobb frn det s MFF-lskande SvFF.

Ellos spelade jttebra och borde haft minsta ett par tre straffar. Deras anfallsfotboll r fantastisk.

OT: Ponne grym men vriga tre backar tycker jag knappt var godknda idag (iofs rckte de mediokra insatserna mer n vl nd)

Godknt defensivt i varje fall. Men rtt kassa p offensiva fasta, tog sig inte till ett enda avslut tror jag.

Johan Karlsson r ju inte riktigt MFF-material n. Brister i teknik, passningsspel och beslutsfattande. Okej fysik, snabb och fljdsam, gr inte bort sig i defensiva dueller.

Har inte trnat i tre mnader med laget n s tnker att det finns utveckling kvar, men har inte tagit Strygers plats under cupspelet i varje fall.
Citera
2025-03-10, 23:06
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Mjllby kommer 3:a bakom Hcken och MFF. Sedan Elfsborg och Blvitt.

Nej baggebo har rtt!!

AIK
MFF
Elfsborg

Hcken. Typ nt snt
Citera
2025-03-11, 05:10
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Nej baggebo har rtt!!