2025-03-07, 15:08
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvaresomfakking
Med STOR INSIKT av fejden från Truls o dess familj, väljer dom att skita ner Förbundskaptenen.

Är detta verkligen bekräftat?
Eller är det hittepå av någon?

TS skriver han har stor insikt, men vill inte lämna några uppgifter annat än 'skvaller'.
Eller har jag missat något när jag skummade igenom tråden?

Hade detta varit ett 'öppet' forum hade det väl tangerat till slander och förtal om man påstår något var enda syfte är att svartmåla någon och ställa denne i dålig dager, utan att ange skäl.

OM det är sant, är det dock illa.
Vanligt kan jag tänka mig att det är, någon man ogillar och man skvallrar på denne.
Men inte speciellt snyggt alls.
OM det är så.

Det vore ju bra om man fick fakta i ärendet.
Annat än 'jag har stor insikt'.

/VV
Citera
2025-03-07, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StojanVlatkovich
Pingis är ungefär lika mycket sport som curling, dart och snooker och är något som barn kan ägna sig åt i gillestugan eller i gästparkeringen hemma i radhusområdet.
Gissar att 0.00001% av befolkningen bryr sig.
Det finns över 40 miljoner licensierade spelare i världen,
därtill några hundra miljoner hobbyspelare, din gissning är nog världsrekord i okunnighet.
Citera
2025-03-07, 19:27
Medlem
En sak är säker. Det lär inte vara Truls som tvingat Bergman att ta kokain.
Citera
2025-03-07, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kristofferG
Vad säger J-O?

J-O samt kollegor och spelare runt om i världen har kontaktat förbundskaptenen, tycker allt är för sorgligt. Allt pga att Truls familj vill ha in storebror som privat tränare. Dom kontaktat övriga spelare världen runt FÖR att hitta något att slå ut TB. Dom kryper över lik för att hitta allt som kan smutskasta en person.se även insta från tjejerna, som uttrycker sin förtvivlan orättvishet. Något som hållit på ca fyra år, för att själva försöka få in brorsan. Som inte ens har kompetensen som spelare samt tränare / coach. Väldigt infekterat. Undrar hur Truls familjs kommande hämnd yttrar sig.
Citera
2025-03-07, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
Är detta verkligen bekräftat?
Eller är det hittepå av någon?

TS skriver han har stor insikt, men vill inte lämna några uppgifter annat än 'skvaller'.
Eller har jag missat något när jag skummade igenom tråden?

Hade detta varit ett 'öppet' forum hade det väl tangerat till slander och förtal om man påstår något var enda syfte är att svartmåla någon och ställa denne i dålig dager, utan att ange skäl.

OM det är sant, är det dock illa.
Vanligt kan jag tänka mig att det är, någon man ogillar och man skvallrar på denne.
Men inte speciellt snyggt alls.
OM det är så.

Det vore ju bra om man fick fakta i ärendet.
Annat än 'jag har stor insikt'.

/VV

Det ÄR illa. Kommer att komma fram, hur Truls familj kliver över lik för att få bort förbundskapten TB. Vill ha in Truls storebror istället. Så han klev av i detta hysteriska mediadrev. Som drivit på detta. MEN Truls-familjen tagit vatten över sitt huvud. Han är ingen Zlatan. Hans storebror besitter ej konsten att kunna bli en förbundskapten, något familjen är UTE EFTER. Hybris. Samt fläckar ner övriga kollegor och förbundet, att missa en framstående förbundskapten. Truls-familjen väljer hellre att kontakta journalist i Eslöv, som smutsar personer, för att tro att dom kan få igenom sin egen vilja.
Citera
2025-03-07, 23:04
Medlem
Citat:
Du svarar inte på min fråga.
Hur vet DU att allt detta är sant?

/VV

Vet. Och hoppas det slår tillbaka på Truls-familjen. Det kommer att komma fram i media. Helt övertygad.
Citera
2025-03-07, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maallgan
Menar du att det skulle varit Truls som tvingat honom att röka, för om han hade rökt frivilligt och dömts så kan han väl inte sedan vara så dum att han tar jobb som förbundskapten med en färsk dom i bagaget?

Vänta och se i media. TB jagats av Truls-familjen under lång tid, att hitta något för att få han avsatt för att tro hans storebror kan få kliva in som ny förbundskapten. I media framstår det som om TB har missbruksproblem, måste bli frisk och ta tag i sina problem. Fruktansvärt utmålad för något han inte är. Dom har missat ett unikum till person för lagen alla gillar som utövat sporten själv samt vet hur man coachar. Ser fram emot en ny grävande journalist som kollar upp denna familjs hybris.
Citera
2025-03-07, 23:39
Medlem
Citat:

Truls är definitivt inblandad.

Hur vet du det?

/VV

Vet det. Och hoppas en grävande journalist djupdyker i Truls-familjen vad dom hållit på med de senaste fyra åren. Kontaktat spelare etc världen runt för att hitta och svartmåla personer, för att få in storebror som en ny förbundskapten. ”ETT TIPS” här till alla kunniga rättvisa sk grävande journalister om att få ett bra arbete utfört. Själv är smuts och orättvisa det värsta jag vet av egna personliga skäl. Så kolla upp den andra sidan.
Citera
2025-03-08, 00:56
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvaresomfakking
Vet det. Och hoppas en grävande journalist djupdyker i Truls-familjen vad dom hållit på med de senaste fyra åren. Kontaktat spelare etc världen runt för att hitta och svartmåla personer, för att få in storebror som en ny förbundskapten. ”ETT TIPS” här till alla kunniga rättvisa sk grävande journalister om att få ett bra arbete utfört. Själv är smuts och orättvisa det värsta jag vet av egna personliga skäl. Så kolla upp den andra sidan.

Så du påstår dig veta, utan att ha det minsta som styrker din berättelse....

/VV
Citera
2025-03-08, 11:52
Medlem
Citat:
Så du påstår dig veta, utan att ha det minsta som styrker din berättelse....

/VV

Tröttsamt
Senast redigerad av calvincandie 2025-03-08 kl. 11:56. Anledning: Ändrade mig igen
Citera
2025-03-08, 12:25
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calvincandie
Tröttsamt

Jo, det är tröttsamt med folk som skriver och svärtar ner andra utan att ha ett skit som verifierar det dom skriver.

/VV
Citera
2025-03-09, 19:48
Moderator
vfs avatar
Övrig sport --> Bollsport
/Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto