• 2
  • 3
2025-04-03, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobthebear
Nää absolut inte. Då bör du byta kontakter då dina är totalt skit isf.

Använder du test-kit?
Citera
2025-04-03, 11:32
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Nää absolut inte. Då bör du byta kontakter då dina är totalt skit isf.

Citat:
Ursprungligen postat av Qalowlow
alla ni som snackar "om den riktiga varan" måste bli grovt lurade av era kranar.
8 av 10 kakor som kommer in i landet är syntetiska cannabinoider.

Det stämmer det han skriver. Nästan alla kommersiella kakorna e syntetiska spelar ingen roll om han byter kran då de andra sitter på samma kakor samma i nästan alla städer. Vart så här ganska länge nu man e så jävla van att man knappt ser skillnad....
Citera
2025-04-03, 15:10
Spice har funnits i mer än 20 år, det är knappast "dolt" heller. Det säljs i varannan babbe-kiosk i alla städer.
Citera
2025-04-08, 11:03
Medlem
Citat:
Använder du test-kit?

Jag provar alltid mina heggen jag köper. Mitt har alltid visat på THC under alla dom 15+åren jag köpt. Jag har vart med om besprutat skit en gång men då var det weed inte hash. Det weedet blev askan stenhård på. La du en bit gräs i ett glas vatten låg det ett lager med okänt vitt pulver i botten.
Citera
2025-04-08, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Det stämmer det han skriver. Nästan alla kommersiella kakorna e syntetiska spelar ingen roll om han byter kran då de andra sitter på samma kakor samma i nästan alla städer. Vart så här ganska länge nu man e så jävla van att man knappt ser skillnad....

Brukar prova mina heggen och dom jag köpt av har det alltid visat THC på. Mina pissprover jag gjort ger även dom utslag på röka ja har vart med om att det vart fel på rökat en gång och då var det weed inte hash
Citera
2025-04-08, 15:20
Medlem
Citat:
Jag provar alltid mina heggen jag köper. Mitt har alltid visat på THC under alla dom 15+åren jag köpt. Jag har vart med om besprutat skit en gång men då var det weed inte hash. Det weedet blev askan stenhård på. La du en bit gräs i ett glas vatten låg det ett lager med okänt vitt pulver i botten.

Givetvis finns det undantag, skönt att höra att någon faktiskt testar sina grejer istället för att bara anta

glasbesprutat säkert.
Citera
2025-04-08, 16:41
Medlem
Citat:
Givetvis finns det undantag, skönt att höra att någon faktiskt testar sina grejer istället för att bara anta

glasbesprutat säkert.

Misstänker att det var glas ja , detta var typ år 2018 i mellan sverige .
Vad är det för cannabinoid som ska finnas i plattorna som är fake ?
Citera
2025-04-08, 16:54
Medlem
Citat:
Misstänker att det var glas ja , detta var typ år 2018 i mellan sverige .
Vad är det för cannabinoid som ska finnas i plattorna som är fake ?

Bara gud vet.
Någonting lurt är det i dem ljusa sorterna nästan 100% av gångerna.
Testat 3-4 olika sorter, kan lika gärna varigt samma röka bara annat namn.
Men endast 1 av dessa innehöll THC.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in